کد خبر : 1733971 | 08 بهمن 1399 ساعت 16:32 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

این بی احترامی به بارسلوناست

لاپورتا: PSG چطور جرات می کند از مسی حرف بزند؟

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا اظهارات اخیر مدیر ورزشی پی اس جی در مورد مسی را یک نوع بی احترامی عنوان کرد.

لاپورتا: PSG چطور جرات می کند از مسی حرف بزند؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی طبق قانون مجاز است با هر باشگاهی وارد مذاکره شود؛  چرا که کمتر از شش ماه تا پایان قراردادش با بارسلونا باقی مانده و دو باشگاه منچسترسیتی و پی اس جی را علاقه مند به خود می بیند.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی اخیرا صراحتا گفت که اگر مسی قصد جدایی داشته باشد، برای جذب او اقدام خواهند کرد و حتی برای او یک جای خالی نگه داشته اند.

 

 

1566196

 

 

این اظهارنظر با خشم خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسا روبرو شده است. او که هفت سال رئیس باشگاه بود، در واکنش به این ادعا گفت:« واضح است که بارسلونا هر چه زودتر نیاز به یک رئیس و هیئت مدیره دارد تا تصمیمات مهم و کلیدی را اتخاذ کند. تاخیرها در زمان انتخابات، فقط به ضرر باشگاه است. انتخابات قرار بود سه روز پیش برگزار شود ولی ار نظر من بی دلیل به تعویق افتاد. باشگاه نیاز به درآمدزایی دارد و ابن بدون رئیس و هیئت مدیره به کندی پیش می رود.

قضیه مسی و پی اس جی نمونه خوبی است. باشگاه یک رئیس نیاز دارد تا پاسخی محکم به ادعای پی اس جی بدهد. الان شرایط بارسا به گونه ای است که هر کسی به خودش اجازه می دهد در مورد بازیکنی مثل لیونل مسی اظهارنظر کند.

 

 

1557818

 

 

بله؛ مسی می تواند با باشگاهی دیگر وارد مذاکره شود و بارسلونا هم باید رئیس داشته باشد که با او وارد مذاکره شده و با تشریح شرایط اقتصادی باشگاه، او را برای تمدید متقاعد کند. من هرگونه پاسخی از سوی لیونل مسی را درک خواهم کرد. 

پی اس جی به خودش اجازه می دهد علنی از مسی حرف بزند و در بارسا نباید اجازه چنین کاری بدهیم. این یک نوع بی احترامی است. پی اس جی باشگاهی است که یک دولت(قطر) را پشت خودش دارد و معتقدم در این زمینه باید با یوفا و فیفا حرف زد.»

 

 

1563060

 

 

جذب اریک گارسیا:« دیروز صحبتی در باشگاه با کمیته موقت و دو نامزد دیگر داشتیم و من روی موضعم ماندم. درک نمی کنم در شرایط اقتصادی بد فعلی چرا بارسا باید برای بازیکنی که در پایان فصل قراردادش تمام می شود و می توان او را رایگان جذب کرد، پول هزینه کند؟ گارسیا اگر بارسا را دوست دارد، می تواند تا پایان فصل صبر کند.»

 

دیدگاه‌ها