کد خبر : 1733981 | 08 بهمن 1399 ساعت 17:43 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاتاروشانو:

اخراج زلاتان باعث شکست مان در دربی شد

تاتاروشانو گلر دوم میلان شب گذشته ستاره تیمش در دربی برابر اینتر بود.

اخراج زلاتان باعث شکست مان در دربی شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان و اینتر شب گذشته در جام حذفی فوتبال ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت اینتر بود که توانست 2-1 برنده از زمین خارج شود. گل دقیقه 97 کریستین اریکسن از روی یک ضربه کاشته حکم به برتری نراتزوری در دربی داد. میلان دقایق زیادی را به خاطر اخراج زلاتان ده نفره بازی کرد و ستاره این تیم نیز کسی نبود جز سیپریان تاتاروشانو(دروازه بان دوم).

 

 

Inter - AC Milan (2-1) : Les notes de ce bouillant derby de coupe d'Italie

 

 

تاتاروشانو به دلیل محرومیت دوناروما درون دروازه ایستاده بود و نمایش فوق العاده ای داشت اما مغلوب ضربه ایستگاهی اریکسن شد. او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از ابتدا تا انتها جنگیدیم. بازی خوبی بود. متاسفانه زلاتان کارت زرد دوم را گرفت و این مسئله شرایط بازی را تغییر داد. سعی کردیم تا نتیجه را 1-1 حفظ کنیم اما یک گل فوق‌العاده باعث شد بازی را از دست بدهیم.

 

 

1566362

 

 

در فرم خوبی قرار دارم و از خودم مراقبت می‌کنم. بنابراین اگر مصدومیتی پیش نیاید امیدوارم بتوانم برای 5 یا 6 سال دیگر بازی کنم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. هر روز تمرین می‌کنم تا در بهترین فرم باشم و با آمادگی به زمین مسابقه بروم.»

 

درگیری لوکاکو و زلاتان:« این مسائل پیش می‌آید. اولین باری نیست که بین 2 بازیکن درون زمین چمن درگیری رخ می‌دهد. نشنیدم چه حرف‌هایی بین آن‌ها رد و بدل شد.»

 

دیدگاه‌ها