کد خبر : 1734076 | 09 بهمن 1399 ساعت 01:42 | 27.8K بازدید | 4 دیدگاه

یونایتد 1 - 2 شفیلد؛ شکست بدموقع شیاطین

منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 1-2 مغلوب شفیلد یونایتد شد.

یونایتد 1 - 2 شفیلد؛ شکست بدموقع شیاطین


به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شبی که قادر به خلق موقعیت های خیلی زیادی روی دروازه شفیلد نبود، در دیداری حساس و مهم مغلوب شفیلد شد تا در کورس قهرمانی سه امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

یونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی ارسال آرون فان بیساکا فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه مارکوس راشفورد با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما شفیلد بر خلاف جریان بازی و در دقیقه 23 به گل اول دست یافت. روی ارسال فلیک از سمت راست، کین برایان با یک ضربه سر دقیق موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه داوید دخیا بکند.

 

1566728

 

دقایقی بعد و باز هم روی ارسال فان بیساکا یونایتد موقعیت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما این بار ضربه میسون گرینوود در میانه راه به مدافعان شفیلد برخورد کرد.

 

در دقیقه 41 این بار برونو فرناندز فرصت خوبی برای گلزنی آنتونی مارسیال فراهم کرد، اما ضربه سر این بازیکن در اختیار رامسدال قرار گرفت و نیمه نخست با برتری 0-1 شفیلد تمام شد.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال برونو بود که گرینوود در سمت راست محوطه صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 61 مارکوس راشفورد روی یک موقعیت ایستگاهی فاصله ای تا زدن گل اول یونایتد نداشت، اما ضربه محکم او با عکس العمل دروازه بان حریف مواجه شد.

 

1566729

 

اما دقایقی بعد این بار روی ارسال کرنر برونو فرناندز از سمت چپ، هری مگوایر با یک ضربه سر دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل تساوی یونایتد را به ثمر برساند.

 

اما در دقیقه 74 باز هم این شفیلد بود که به گل رسید. بروک در محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به توانزبه وارد دروازه داوید دخیا شد.

 

1566727

 

دقایقی بعد الکس تلس از فاصله ای دور شانس خود را برای زدن گل تساوی امتحان کرد، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی رامسدال همراه شد. در ادامه تلاش یونایتد برای بازگشت بی نتیجه بود و این تیم 1-2 مقابل شفیلد شکست خورد.

دیدگاه‌ها