کد خبر : 1734088 | 09 بهمن 1399 ساعت 09:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان: شایسته کسب پیروزی بودیم

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا از عملکرد فرانکی دی یونگ رضایت دارد.

رونالد کومان: شایسته کسب پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب و در شرایطی که سه بار دیرک دروازه رایو وایه کانو را به لرزه درآورد، در دیداری دشوار و با گل دقایق پایانی فرانکی دی یونگ از سد این تیم گذشته و راهی دور بعدی جام حذفی شد. رونالد کومان مدعی شد دی یونگ نسبت به گذشته بازیکن کامل تری شده و بیشتر در حملات شرکت می کند.

 

رونالد کومان گفت: "ما به فرانکی دی یونگ نیاز داریم. هافبک های بارسلونا باید عملکردی هجومی داشته باشند، دی یونگ از نظر فنی کیفیت بالایی داشته و از عقب به ما کمک می کند. ما با او در مورد کمک به خط حمله و به ثمر رساندن بیش از یک گل در فصل صحبت کرده ایم. دی یونگ اکنون بازیکن کامل تری نسبت به زمانی که برای آژاکس بازی می کرد شده است، او بیشتر موفق به خلق موقعیت شده و دروازه حریفان را باز می کند.

 

1565667

 

در نیمه اول فرصت های زیادی را از دست دادیم، اما در نیمه دوم شخصیت خود را نشان داده و بازگشت فوق العاده ای داشتیم.ماه سختی را سپری کردیم و بازی های خارج از خانه و سفرهای فراوانی داشتیم. این ماه در هشت مسابقه به میدان رفتیم، اما تیم قدرت ذهنی خود را برای رویارویی با این ماه دشوار نشان داد.

 

ما شایسته پیروزی در این مسابقه بودیم. ما امتیازات زیادی گرفتیم، شکست در فینال سوپرکاپ خیلی تلخ بود، اما در لالیگا بهترین نتایج را کسب کردیم. وقتی برنده می خستگی از تن شما خارج می شود. این نتایج به ما اعتماد به نفس داده و حالا برای دیدار روز یکشنبه آماده خواهیم شد."

دیدگاه‌ها