کد خبر : 1734117 | 09 بهمن 1399 ساعت 12:27 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: صحبت کردن درباره میناوند اشکم را در می آورد

حمید استیلی هم تیمی مهرداد میناوند در تیم ملی و پرسپولیس بغض سنگینی از درگذشت رفیق قدیمی اش دارد.

استیلی: صحبت کردن درباره میناوند اشکم را در می آورد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی با سرمربی تیم ملی امید ایران همکلام می شویم، استیلی با بغض شدیدی که راه صحبت کردنش را بسته است، صحبت می کند. او که در ماه گذشته جزو کسانی بود که پیگیر کارهای مهرداد در بیمارستان هم بودند، در این باره می گوید، واقعا حرف خاصی برای زدن باقی نمی ماند جز اینکه به همه خانواده فوتبال تسلیت بگوییم که یکی از چهره های ارزشمندش را از دست داد.


مهرداد هم یک بازیکن بسیار ممتاز و بزرگ برای تیم ملی فوتبال ایران بود و هم شخصیتی که می توانست برای باشگاه پرسپولیس منشأ خیر و برکت بیشتری باشد و در آینده کمک های بیشتری به فوتبال ایران بکند بخصوص که در این اواخر سعی داشت یک روش جدید را برای زندگی کردن انتخاب کند و از حواشی فاصله بگیرد.


استیلی در ادامه می گوید صحبت کردن درباره مهرداد اشکم را در می آورد و دوست دارم فکر کنم که اتفاق دیشب برای او رخ نداده است. مهرداد همیشه بمب و انرژی جمع های ما بود و هر وقت دور هم جمع می شدیم، منتظر بودیم که او از در وارد شود و با داستان ها و شوخی هایش جمع را در دست بگیرد. چیزی ندارم جز اینکه به خانواده محترمش تسلیت بگویم و برای مادر، همسر و سایر دوستانش آرزوی صبر کنم.

دیدگاه‌ها