کد خبر : 1734119 | 09 بهمن 1399 ساعت 12:20 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: همه چیز مهرداد خیلی زود بود

مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران و همبازی مهرداد میناوند، درگذشت مدافع چپ سابق تیم ملی را به جامعه فوتبال ایران تسلیت گفت.

پاشازاده: همه چیز مهرداد خیلی زود بود 

به گزارش "ورزش سه"، پاشازاده از هم دوره ای های میناوند به حساب می آید و جزو گروهی که جوان ترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی 1998 بودند. دو بازیکنی که با وجود آنکه در بازی های مقدماتی اغلب به عنوان بازیکن فیکس به میدان نمی رفتند اما در نهایت در جام جهانی در هر سه مسابقه به صورت ثابت به میدان رفتند.


پاشازاده در این باره می گوید قبل از هر چیزی این مسئله را به خانواده اش تسلیت می گویم چون می دانم که مهرداد به تازگی با همسرش ازدواج کرده بود و این مسئله، تلخی این موضوع را صدچندان می کند و امیدوارم که خانواده و بستگانش تاب و تحمل این غم سنگین را داشته باشند.


به هر حال مهرداد یک فوتبالیست صرف نبود و آدمی بود که در هر محفلی دیگران را متوجه خودش می کرد و با شوخی و خنده و بذله گویی همیشه نگاه ها را به خودش می کشاند. تنها چیزی که باید در این باره بگویم همین آرزوی صبر برای خانواده اوست.


از مهدی پاشازاده درباره دوران بازی با میناوند در تیم ملی سوال می کنیم که او می گوید: مهرداد یک چپ پای کلاسیک بود و رقابت شدیدی با رضا شاهرودی برای حضور فیکس در تیم ملی داشت و در دو تورنمنت اصلی برای تیم ملی بازی کرد و در یک دوره هم در مسابقات غرب آسیا کاپیتان تیم ملی شد. 


پاشازاده می گوید: البته فکر میکنم او هم دوران ملی اش مثل من و مثل بقیه کارهایش خیلی زود به اتمام رسید و بدشانسی هایی در این زمینه داشت در حالیکه شاید می توانست خیلی بیشتر از اینها به فوتبال ملی خدمت کند. به هر حال مثل او و رضا شاهرودی در زمانیکه این دو نفر دفاع چپ تیم ملی بودند، کمتر دوره ای در این پست داشته ایم و امیدوارم جوان ها به بازی و تلاش اسطوره های نسل قبل نگاه کنند و جانشین های خوبی برای آنها باشند.

دیدگاه‌ها