کد خبر : 1734166 | 09 بهمن 1399 ساعت 16:45 | 484.7K بازدید | 14 دیدگاه

چه سیاهه به تنت رخت عزا 

گزارشی از تشییع پیکر مهرداد در میان ناباوری و اندوه

بهشت زهرا بار دیگر آرامگاه ابدی یک ستاره دیگر از فوتبال ایران شد و اینبار مهرداد میناوند در میان شوک دوستداران فوتبال در قطعه 255 آرام گرفت.

گزارشی از تشییع پیکر مهرداد در میان ناباوری و اندوه

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم محبوب 98 اولین ستاره خود را از دست داد و اینبار بیماری کوید_19 مهرداد میناوند را در میان ناباوری و شوک اهالی فوتبال به کام مرگ کشید. ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دوران زودهنگام دوران فوتبال  به چهره‌ای قابل اعتنا در بحث‌های فوتبالی تبدیل شده بود، بعد از دو هفته تقلا با این ویروس در نهایت شب گذشته تاب نیاورد و ساعاتی قبل از دنیا رفت. مراسم خاکسپاری او علیرغم شرایط کرونا و پروتکل اما با شکلی شایسته و با حضور گرم چهره‌های مطرح فوتبال و هنر در بهشت زهرا برگزار شد.

در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند همه آمدند؛ هیچکس باور نداشت که چپ پای شوخ طبع و خوش صحبت فوتبال ایران به کام مرگ رفته اما آمدند و خداحافظی او را گرم و باشکوه کردند.

 

 

 

 

 

 

هرچند شاید هنوز باورنکردنی؛ تصویر پایانی از مهرداد میناوند. روحش شاد و یادش گرامی

 

 

1566916

 


 

از این به بعد سکوهای پرسپولیس یک دقیقه بیشتر یخ می‌زنند. از اولِ ۲۴، تا آخرِ ۲۵

 

1566898

 

 


 

جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی و اکنون مهرداد میناوند؛ همانقدر باورنکردنی و شوکه کننده

 

1566759

 


 


و پایان؛ در میان حضور چهره‌های مطرح حاضر در بهشت زهرا، پیکر مهرداد میناوند در قطعه نام آوران و در کنار ابراهیم آشتیانی آرام گرفت.  چهره‌هایی مثل علی پروین، علی دایی، یحیی گل محمدی، کریم باقری،مهدی محمد نبی،محمد خاکپور،افشین پیروانی، جواد کاظمیان، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی، مجید صدری رئیس هیات مدیره، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری، حمیدرضا گرشاسبی،مصطفی قنبرپور،بهنام ابوالقاسم پور، اشپیتیم آرفی، بهنام ابوالقاسمپور، حمید درخشان و ... در این مراسم حضور داشتند تا وداعی گرم با یکی از چهره‌های خاطره ساز فوتبال ایران داشته باشند.
افشین پیروانی که در گوشه‌ای از بهشت زهرا و به دور از چشم حاضران، اینچنین چشمان سرخ و اشک آلودش شکار دوربین سایت باشگاه خبرنگاران شده است. میناوند و پیروانی دوستی دیرینه‌ای با یکدیگر داشتند که علیرغم اختلاف نظری که چندی پیش بین طرفین شکل گرفته بود، رابطه آنها همچنان گرم بود.

 

 

 


 

حمیدرضا گرشاسبی، اشپیتیم آرفی و قنبرپور، مدیرعامل، بازیکن و عضو سابق پرسپولیس از دیگر حاضران پرتعداد در بهشت زهرا برای بدرقه مهرداد میناوند به جایگاه ابدی‌اش بودند.

 

1566915

 

 


 

افشین پیروانی که در گوشه‌ای از بهشت زهرا و به دور از چشم حاضران، اینچنین چشمان سرخ و اشک آلودش شکار دوربین سایت باشگاه خبرنگاران شده است. میناوند و پیروانی دوستی دیرینه‌ای با یکدیگر داشتند که علیرغم اختلاف نظری که چندی پیش بین طرفین شکل گرفته بود، رابطه آنها همچنان گرم بود.

 

 

1566918

 

 


 

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل سابق و بازیکن اسبق این باشگاه هم بعد از مدت‌ها آفتابی شد. انصاریفرد که به دلیل اختلاف نظر با اعضای هیات مدیره از مدیرعاملی این باشگاه کنار رفته بود، بعد از مدت‌ها در بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند حضور یافت.

 

1566917

 


 

تصاویری تلخ و دردناک از وداع خانواده مهرداد میناوند

 

1566900

 

1566901


 

مجید صدری عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس نیز به همراه جعفر سمیعی در مراسم مهرداد میناوند حضور داشت.

 

1567038

 


 

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز بلافاصله بعد از تمرینات این تیم مسیر بهشت زهرا در پیش گرفت و در خاکسپاری مهرداد میناوند حضور یافت. محمد پنجعلی و ناصر محمدخانی دیگر پیشکسوتان این باشگاه نیز در کنار‌ وی حاضر بودند.

 

1566895

 


 

محمد خاکپور، مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پاس و پرسپولیس نیز در این مراسم حضور یافت.

 

1566897

 


 

کریم باقری نیز که سابقه هم بازی بودن با مهرداد میناوند را دارد، در بهشت زهرا حضور یافته بود.

 

1566894

 


 

علی پروین و جعفر سمیعی، پیشکسوت و مدیرعامل پرسپولیس نیز دیگر حاضرین در بهشت زهرا و در مراسم بدرقه و خاکسپاری مهرداد میناوند بودند.

 

1566896

 

 


 

 تصویری تلخ از بهشت زهرا؛ پدر مهرداد میناوند در سوگ فرزندی که سال‌ها چه در چمن و خارج از آن به محبوبیتی قابل توجه بین فوتبالدوستان دست یافته بود.

 

 


 


کسی نمی‌خواهد باور کند این پوسترهای مشکی منقش به چهره مهرداد میناوند برای مراسم خاکسپاری وی ترتیب داده شده است. هواداران و فوتبالدوستان امروز با حضور در بهشت زهرا اما برای میناوند سنگ تمام گذاشتند تا اینچنین چپ پای اسبق پرسپولیس را بدرقه کنند.

 

 



 بهنام ابوالقاسمپور، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی که طی دوران بستری شدن مهرداد میناوند پیگیر کارهای وی بود، از این ضایعه به عنوان یک اتفاق تلخ و باورنکردنی یاد کرد.

 

 

 



 دو چهره قابل اعتنای فوتبال ایران با حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری مهرداد میناوند با یکدیگر هم اشک و این غم را شریک شدند.

 

 

 


 

 علی کریمی - علی دایی؛ دو چهره محبوب فوتبالدوستان ایرانی در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند فارغ از تمام حواشی و شایعات برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و به گفتگو پرداختند.

 

 

 


 


 

 پیکر مهرداد میناوند در کنار ابراهیم آشتیانی لحظاتی قبل به خاک سپرده شد.

 


 

 از کادرفنی پرسپولیس، کریم باقری نیز در مراسم تشییع حضور دارد.

 

1566823

 

 


 

 گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس به دلیل عدم اطلاع از زمان برگزاری مراسم موفق نشدند در تشییع جنازه حضور یابند.

 


 

 یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، جعفر سمیعی و اعضای هیئت مدیره نفراتی هستند که از باشگاه پرسپولیس در قطعه هنرمندان حضور یافته اند.

 


 

 علی کریمی و علی دایی در کنار یکدیگر مراسم تشییع را دنبال می‌کنند.

 

 


 

 خاکسپاری با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال و همچنین خانواده مهرداد میناوند و عده ای از هواداران او در حال برگزاری است.

 


 

 هواداران پرسپولیس که شب گذشته هم در مقابل بیمارستان لاله تجمع کرده بودند، امروز برای خاکسپاری میناوند به بهشت زهرا رفته اند.

 

1566819

 


 

 لحظات احساسی و متاثرکننده ای در قطعه هنرمندان بهشت زهرا سپری می‌شود؛ همبازیان میناوند برای آخرین دیدار با او آمده اند.

 


 

 پرچم پرسپولیس روی پیکر مهرداد میناوند قرار دارد.

 

1566824

 

 


 

 علی پروین که در پرسپولیس سرمربی مهرداد میناوند بود در قطعه 255 بهشت زهرا حاضر شد تا در مراسم تشییع پیکر شرکت کند.

 

 

 


 

علی کریمی که در روزهای اخیر پیگیر وضعیت سلامتی میناوند بود، بر سر مزار او حاضر شده است.

 

 

 


 

 مهرداد میناوند در کنار ابراهیم آشتیانی و جعفر کاشانی به خاک سپرده می‌شود.

 

1566759

 

 

(گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها