کد خبر : 1734187 | 09 بهمن 1399 ساعت 15:58 | 25.6K بازدید | 2 دیدگاه

عمر دی فونسه کا:

مسی را نزدیک به پی اس جی می بینم

فوتبالیست آرژانتینی سابق پی اس جی معتقد است لیونل مسی می تواند فصل بعد پیراهن این باشگاه را به تن کند.

مسی را نزدیک به پی اس جی می بینم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی طبق قانون مجاز است با هر باشگاهی وارد مذاکره شود؛  چرا که کمتر از شش ماه تا پایان قراردادش با بارسلونا باقی مانده و دو باشگاه منچسترسیتی و پی اس جی را علاقه مند به خود می بیند.

 

 

1563781

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی اخیرا صراحتا گفت که اگر مسی قصد جدایی داشته باشد، برای جذب او اقدام خواهند کرد و حتی برای او یک جای خالی نگه داشته اند. اظهارنظری که البته با واکنشی منفی در بارسلونا روبرو شد. برخی منابع فرانسوی هم ادعا کرده اند که لیونل مسی در حال یادگیری زبان فرانسه است که البته از سوی نشریه اسپورت این ادعا تکذیب شد.

 

 

1566838

 

 

عمر دی فونسه کا فوتبایست سابق آرژانتینی که در دهه 80 میلادی سابقه بازی برای پی اس جی و موناکو را دارد، در مورد آینده لیونل مسی به  " اَفتر فوت" گفت:« مسی در پی اس جی؟ بله؛ او را نزدیک می بینم و معتقدم این اتفاق می توان رخ دهد. شنیده ام که او و تمام خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسه هستند و به شکل جدی به چالش پیوستن به پی اس جی فکر می کند. برای ما آرژانتینی ها فرانسه و پاریس همیشه جایگاه خاصی دارند و معتقدم مسی می تواند با پی اس جی فاتح لیگ قهرمانان شود.»

 

دیدگاه‌ها