کد خبر : 1734204 | 09 بهمن 1399 ساعت 17:30 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پوگبا به اتهامات نژادپرستانه علیه زلاتان

پل پوگبا معتقد است زلاتان آخرین نفری در دنیاست که می توان به او اتهام نژادپرستانه زد.

واکنش پوگبا به اتهامات نژادپرستانه علیه زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، بازی سه شنبه شب تیم‌های میلان و اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در حالی با برتری 2-1 شاگردان کونته همراه شد که این دیدار تحت‌الشعاع درگیری لفظی شدید بین دو نیمه زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو قرار گرفت.

بر اساس گزارش توتو مرکاتو وب ایتالیا، لوکاکو حین درگیری لفظی دو بازیکن به ایبرا می‌گوید که اگر وجودش را دارد بیرون از ورزشگاه یکدیگر را ببینند که مهاجم سوئدی میلان در پاسخ به لوکاکو می‌گوید «برو به آن (وودو) جادوی مزخرف عمل کن، خر کوچولو» و سپس توهینی به مادر روملو می‌کند.

 

 

1566388

 

 

مهاجم اینتر هم که از این جمله‌های زلاتان از کوره در رفت در پاسخ گفت :«تو در مورد مادر من حرف می‌زنی؟» و سپس توهینی به همسر زلاتان می‌کند. در نهایت بازیکنان دو تیم مانع شکل‌گیری درگیری فیزیکی بین این دو شدند.

به نظر می‌رسد ابراهیموویچ در استفاده از واژه «وودو» از فرهاد مشیری سهامدار اصلی و ایرانی اورتون الگو گرفته است، واژه‌ای که مشیری در ماه ژانویه 2018 از آن استفاده کرد و گفت که لوکاکو به خاطر پیام وودو تمدید قرارداد با اورتون را رد کرد.

هر دو بازیکن پس از این برخورد کارت زرد گرفتند و زلاتان در نیمه دوم با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد. زلاتان توهین نژادی به لوکاکو را رد کرده و اشاره کرده که طعنه راجع به جادوگری به ماجرای این بازیکن در اورتون باز می گردد.

او با انتشار پیامی در توئیتر خود یک بار دیگر هرگونه توهین نژادی را رد کرد:« در دنیای زلاتان جایی برای نژادپرستی نیست. ما همه از یک طبقه و برابر هستیم. ما همه فوتبالیست هستیم که برخی بهتر از دیگران بازی می کنند.»

 

 

1566860

 

 

پل پوگبا دوست صمیمی زلاتان که با او در منچستریونایتد نیز هم تیمی بود، در واکنش به اتهاماتی که به ستاره سوئدی زده می شود گفت:« زلاتان نژادپرست؟ او دوست صمیمی من است و بسیار مرا دوست دارد و آخرین نفری است که از نظر من می تواند نژادپرست باشد. بی خیال این موضوع شوید و در موردش شوخی هم نکنید.»

 

دفاع پوگبا از زلاتان از این حیث جالب توجه است که او در مورد لوکاکو هیچ اظهارنظری مظرح نکرد؛ در حالی که با او نیز در منچستریونایتد هم تیمی بود.

 

دیدگاه‌ها