کد خبر : 1734291 | 10 بهمن 1399 ساعت 12:35 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی و بقیه احتمالات بعد از نیم فصل

زمان بندی فصل نقل و انتقالات از سوی سازمان لیگ دوم اسفند اعلام شد

ترابی و بقیه احتمالات بعد از نیم فصل

به گزارش "ورزش سه "،مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ زمانبندی فصل نقل و انتقالات را اعلام کرد و براساس آن بعد از آخرین بازی معوقه لیگ بین پرسپولیس و گل گهر فصل نقل و انتقالات رسما کلید خواهد خورد.

 

 براین اساس  بازه نقل و انتقالاتی زمستانی نیم فصل لیگ برتر با هماهنگی و تایید فیفااز ۲ تا ۲۸ اسفند ۹۹ تعیین شد.

 

 محمودزاده در گفت و گو با  سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت:   همانطور که اوایل بهمن گفتیم نقل و انتقالات نیم فصل بعد از هفته پانزدهم تعیین خواهد شد که به جهت همکاری مناسب با باشگاه ها و تعیین زمان دقیق نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیستم با فیفا مکاتباتی انجام دادیم تا بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بهترین فرصت ممکن تعیین شود.


وی افزود: در نهایت با توجه به اینکه دور رفت مسابقات لیگ برتر ۲۶ بهمن به پایان می رسد و از آنجایی که یک مسابقه معوقه از دور رفت در تاریخ اول اسفند برگزار خواهد شد، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از تاریخ دو اسفند ۹۹ آغاز و روز ۲۸ اسفند به پایان می رسد.


با برنامه اعلام شده هیچ یک از بازیکنان از جمله مهدی ترابی که شایعات زیادی بابت بازگشت دوباره اش به لیگ برتر و پرسپولیس است نمی توانند قبل از آغاز نیم فصل دوم برای تیم های لیگ برتری به میدان بروند.

دیدگاه‌ها