کد خبر : 1734392 | 10 بهمن 1399 ساعت 18:28 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه کونته به ستاره دانمارکی؛ فوتبال راگبی نیست!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر یک بار دیگر اظهارات عجیبی را در مورد ستاره دانمارک نراتزوری یعنی کریستین اریکسن مطرح کرد.

کنایه کونته به ستاره دانمارکی؛ فوتبال راگبی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از پیروزی فوق العاده روحیه بخش در دربی دلامادونینا و صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، فردا شب از سری مسابقات هفته بیستم سری آ میزبان بنونتو خواهد بود؛ دیداری که آنتونیو کونته نیز به دشواری های آن کاملا واقف است.

 

 

1567287

 

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل  بنونتو گفت: " آنها واقعاً عملکرد خوبی دارند و من به خاطر پیپو اینزاگی بسیار خوشحال هستم. اکنون قسمت‌دوم‌فصل آغاز شده و شرایط دشوار تر است چرا که همه تمرکز بیشتری خواهند داشت. ما سخت تلاش می‌کنیم اما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم؛ اینکه روی ضربات نهایی یا کیفیت آخرین پاس ها بیشتر کار کنیم. ما موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کنیم اما باید مصمم تر باشیم."

 

گل لحظه پایانی کریستین اریکسن در دربی با ضربه ایستگاهی: " در راگبی بازیکنانی هستند که فقط برای ضربات ایستگاهی از روی نیمکت به زمین می آیند. امیدوارم که کریستین بتواند در شرایط مختلف به ما کمک کند. او می تواند یک سلاح اضافی برای ما باشد اما در عین حال یک بازیکن نمی تواند فقط به خاطر ضربات آزاد در زمین بماند."

 

 

1566610

 

 

محرومیت در دو بازی بعدی: "من از باشگاه خواستم که به محرومیت من اعتراض نکند.  ما باید این شرایط را بپذیریم. اگر این همان چیزی است که آنها تصمیم گرفتند، ما باید آن را قبول کنیم؛ خواه درست باشد یا غلط."

 

شایعات درباره معاوضه الکسیس سانچز و ادین ژکو: " من از سران اینتر چیزی نخواسته ام و همیشه گفته‌ام بازیکنان مان را تا آخر فصل حفظ می‌کنیم. من قصد ندارم در مورد ژکو صحبت کنم زیرا او بازیکن رم است و من به باشگاه او و بازیکنانم احترام می گذارم.  وضعیت روشن است، هیچ کس نمی رود مگر اینکه کسی ناراضی باشد و درخواست جدایی دهد. من این حواس پرتی ها را در تیمم نمی خواهم. سانچز بازیکن اینتر است و ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم."

 

 

1567286

دیدگاه‌ها