کد خبر : 1734408 | 10 بهمن 1399 ساعت 19:20 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

میناوند روز عقدش هم دست از کمک به خیبر نکشید

عبدی: تا نیم‌فصل به یاد مهرداد مشکی می‌پوشیم

مالک باشگاه خیبرخرم آباد گفت: میناوند روز عقدش هم به ورزشگاه آمد و بازی خیبر را دید.

عبدی: تا نیم‌فصل به یاد مهرداد مشکی می‌پوشیم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبرخرم آباد درباره همکاری مهرداد میناوند با این باشگاه عنوان کرد: مندوست عزیزم، برادر مهربانم و مشاور صادقم را از دست دادم. رابطه من با مهرداد به قبل از ورود به خیبر خرم آباد برمی‌گشت. ناراحتی امروز مردم خرم آباد به خاطر این است که می دانند او چه تاثیری در ورود مجدد من به فوتبال و روند تیم داشت. از زمانی که در لیگ دسته دو بودیم، مهرداد یا سر بازی‌های ما می آمد و یا از طریق تلویزیون بازی ها را می‌دید و مشاوره می داد.


وی افزود: علاقه میناوند به خیبر به خاطر عقبه لری او و علاقه‌اش به تیم های بااصالت بود. مهرداد رفیق بی نظیری بود و اخیرا با علی کریمی در مسابقات خیبر حاضر می شد. حتی میناوند روز عقدش یعنی 9 آذرماه هم به ورزشگاه آمد و بازی خیبر را دید. همه هواداران ما به خاطر از دست دادن چنین مشاور باصداقتی غمگین هستند. گروهی داشتیم با بچه های رسانه ای باشگاه که مهرداد از همه بیشتر در آن وقت می گذاشت. او همیشه عادلانه و صادقانه به مسائل می پرداخت و حضورش هم روحیه بخش بود.


مالک باشگاه خیبرخرم آباد در پایان گفت: ما تا نیم فصل به یاد او مشکی می پوشیم چون عزادار هستیم. امیدوارم بتوانیم راهی که میناوند باز کرده بود را ادامه دهیم و برای شادی روح او تلاش کنیم. موفقیت تیم‌های ریشه دار و خصوصی جزو آرزوهای مهرداد بوده و من به خاطر همین وظیفه خودم می دانم که در این راه قدم بردارم.

دیدگاه‌ها