کد خبر : 1734411 | 10 بهمن 1399 ساعت 19:47 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر:در سال ۲۰۲۱ دیدن این چیزها باورنکردنی است

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به حمایت از آنتونی مارسیال و اکسل توانزبه دربرابر توهین های نژادپرستانه پرداخت.

سولسشر:در سال ۲۰۲۱ دیدن این چیزها باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد چند شب پیش شکست ناباورانه ای را مقابل تیم قعرنشین شفیلد یونایتد تجربه کرد؛ جایی که شاگردان اوله گنار سولسشر با نتیجه 2-1 شکست خوردند و صدر جدول را به تیم همشهری یعنی منچسترسیتی واگذار کردند.

 

منچستریونایتد فرداشب در یک دیدار بسیار مهم به مصاف آرسنال خواهد رفت. اوله گنار سولسشر پیش از این بازی گفت: " آرسنال طی هفته های اخیر با تغییراتی به لحاظ شکل بازی و نتایج روبرو شده است. دیدار برابر آرسنال همواره تقابلی مهم بوده است. این یک مسابقه کلاسیک محسوب می‌شود."

 

 

1567319

 

 

شکست برابر شفیلد: " ما مقابل یک تیم قعر جدولی کار را واگذار کردیم اما باید واقف باشیم که اینجا لیگ برتر است. این کمی باعث ناامیدی ما شد اما باید بدانیم وقتی عملکرد مورد نظر خود را ارائه ندهید، در واقع خودتان کار را برای خودتان دشوار کرده اید."

 

توهین های نژادپرستانه به بازیکنان یونایتد: " فکر می‌کنم که باید نظارت دقیق‌تری روی رسانه های اجتماعی به عمل بیاید. ما هر کاری که بتوانیم برای مقابله با این اتفاق مضحک انجام می دهیم. افرادی که به مارسیال و توانزبه توهین کردند هرگز هوادار منچستریونایتد نیستند. در واقع مشاهده چنین چیزهایی در سال 2021 باور نکردنی است."

 

 

1567318

 

 

مارتین اودگارد: "او یک بازیکن جوان و بسیار با استعداد است و از زمان تیم ملی نروژ رویش شناخت دارم. امیدوارم به جز دیدار برابر ما در سایر مسابقات بهترین ها برای او رقم بخورد."

 

سرمربی نروژی همچنین در پایان صحبت‌های خود جدایی جسی لینگارد و انتقال قرضی او به وستهام را تایید کرد.

دیدگاه‌ها