کد خبر : 1734465 | 11 بهمن 1399 ساعت 09:41 | 12.4K بازدید | 6 دیدگاه

لیگ ایران بدون خارجی! اصرار نکنید

به تعطیلات زمستانی لیگ برتر نزدیک می شویم و تیم ها از 2 تا 28 اسفند فرصت خواهند داشت 6 بازیکن را از لیست خارج و به جای آن بازیکنان جدید بخدمت بگیرند.

لیگ ایران بدون خارجی! اصرار نکنید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اینطور گفته شد احتمالا قانون منع حضور خارجی های جدید در تیم های لیگ برتری برداشته می شود و تیم ها این فرصت را پیدا خواهند کرد که بازیکن جدید خارجی بخدمت بگیرند. سعید آذری – مدیر عامل باشگاه فولاد هم در این باره مصاحبه کرد و گفت به کمک باشگاه ها در حال ارایه درخواست به سازمان لیگ به منظور لغو این قانون هستیم. اما منع حضور خارجی ها در لیگ برتر در تعطیلات زمستانی هم ادامه خواهد داشت. اعضای هیات رییسه سازمان لیگ مصوبه ای برای لغو این قانون نداشته اند. البته در صورت ارایه مصوبه جدید از سوی اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هم باید آنرا تایید کند. 

 

فریبرز محمود زاده – رییس کمیته نقل و انتقالات هم در این باره گفت:  این مصوبه در تعطیلات زمستانی هم اجرایی خواهد شد. 

 

قانون منع حضور خارجی های جدید در تیم های لیگ برتر در ابتدای فصل از سوی سازمان لیگ به تیم های لیگ برتری ابلاغ شد. دلیل این امر، شکایت های متعددی است که از سوی مربیان و بازیکنان خارجی علیه تیم های لیگ برتری در فیفا مطرح شده است. حضور خارجی ها در تیم های دسته اولی مدت هاست که ممنوع و این به خاطر بهاء دادن به بازیکنان داخلی است.

دیدگاه‌ها