کد خبر : 1734488 | 11 بهمن 1399 ساعت 10:42 | 45.7K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم گرفتم به سوئد بروم 

رحمانی: رفتار قلعه‌نویی و محرم را ببینید

بختیار رحمانی به مدت یک نیم فصل در سباییل آذربایجان بازی کرد و در حال حاضر هم قرار است به تیم دالکورد که در لیگ سوئد است برود.

رحمانی: رفتار قلعه‌نویی و محرم را ببینید 

به گزارش ورزش سه، این ملی پوش سابق فوتبال ایران که زمانی یکی از بهترین های لیگ بود،در سالهای پایانی فوتبال لیگ سوئد را برای بازی و نمایش انتخاب کرده است. او در این مصاحبه طبق معمول حرفهای تندی به زبان آورده است که فقط بخشی از آنها را منتشر می‌کنیم.

 

برای قلبم به سوئد می روم 
قبل از اینکه به آذربایجان بروم چند  پیشنهاد داشتم اما خیلی خوشحال شدم که به آنجا رفتم و جا دارد  از محمد صدیقی عزیز دوست خوبم که به من برای رفتن کمک کرد تشکر کنم. من آنجا چند بازی کردم  و خیلی لذت بردم، هم از لحاظ کیفیتی و هم مسائل دیگر. جا دارد از سرمربی سباییل هم تشکر کنم و همچنین مدیریت باشگاه با اینکه تا آخر فصل با آن ها قرارداد داشتم   همه جوره با من همکاری کردند. با پیشنهاد تیم لیگ سوئد مواجه شدم که از قبل هم صحبت کرده بودم و تصمیم گرفتم قبول کنم. هم آذربایجان خوب بود و هم سوئد خوب است ، باتوجه به  اهدافی که در سر دارم تصمیم گرفتم به سوئد بروم.

 

با دالکورد قرارداد سه ساله بستم
دالکورد چند سال پیش به من پیشنهاد داد و قسمت نشده بود به آنجا بروم اما الان خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده و خوشحالم که می توانم بروم و کمک کنم  و از لحاظ مالی هم این قرارداد دلی بود و هست. اما من به خاطر پول این کار را نکردم و می دانم که هواداران زیادی دارد و خیلی از مردم درخواست کرده بودند به آنجا بروم و  امیدوارم بتوانیم تیم را به جایگاه خوبی که قبلا داشت برسانیم.مدیریت تیم سوئدی کرد است و برای انتقال من بسیار زحمت کشیدند جا دارد از او هم تشکر کنم .

 

چند دفعه از جیب خرج کردم 
من هیچ موقع در این چند ساله بازیکنی نبودم که به خاطر پول بروم و تیمی را انتخاب کنم و به آذربایجان هم که آمدم به خاطر پول نبوده است . همیشه جوری کار کردم که از فوتبال لذت ببرم و به خاطر پول هیچ  کاری نکردم و پول زیادی هم  از این فوتبال در نیاوردم. درست نیست این را بگویم اما در تیم‌هایی بازی کردم که پول کارگران مهمانسرا ایشان را خودم چند باری پرداخت کردم. من خدا را شکر میکنم هیچ موقع بازیکنی نبودم که بخاطر هر مبلغی خودم را  بفروشم.

 

1546288

 

 امیر خان برایم یک فرد منحصر به فرد است 
جا دارد از امیر خان تشکر کنم که مثل یک پدر همیشه کمکم کرد. من به خودش هم گفتم همیشه با تمام وجود برایش بازی کردم. من ندیدم کسی مثل امیر خان مربیگری کند. الان نه من به او نیاز دارم نه او به من.  امیر خان برای من یک آدم منحصر به فرد است . امیدوارم  آقای قلعه نویی هر جا باشد بهترین نتایج را بگیرد . من فقط خواستم از او تشکر کنم. در مقطعی که خیلی به من بدی شد امیر خان دست من را  گرفت و من هم با تمام وجود برایش کار کردم. من تا حالا از کسی تعریف و تمجید نکردم ولی همیشه از کار کردن با امیرخان لذت بردم. 

 

در دوره ای که همه بهترین بودند ما قهرمان شدیم 
 فولاد الان نتیجه گرا شده  و زمان ما و همین چند سال پیش فولاد نیازی به خرید بازیکن نداشت آن هم  با این مبالغ  و  از بازیکنان پایه خودش استفاده می کرد ولی الان چنین چیزی نیست و با احترامی که برای عزیزانی که در  مجموعه فولاد هستند قائل هستم، به نظرم تیم فولاد  خوزستان اگر از پایه خودش استفاد می کرد در  این چند سال نیازی نبود این همه هزینه کنند. مگر  ما با همان بازیکنان خودمان  قهرمان نشدیم تازه در دورانی که بهترین فوتبالیستهای ایرانی حضور داشتند و لیگ قوی تری بود. به هرحال خواهش میکنم از دوستان به بازیکنان و استعدادهای فولاد بیشتر توجه کنند. من همیشه و همین حالا هم  از مجموعه فولاد حمایت کردم  و میکنم ولی از دوستان انتظار می رود که کمی انتقاد پذیر  باشند. من از تمام چیزهایی که در فولاد اتفاق می افتد با خبر هستم من درباره فولاد حرف زدم چون خودم را بچه فولاد میدانم و از این که با این تیم به همه چیز رسیدم خدا را شکر میکنم.

 

خوب نیست به همه چیز گیر بدهید!
بنظرم این عزیزان مربی کمی  از این همه بهانه  گرفتن دست بردارند. به نظر من هرچه که هست در  زمین اتفاق می افتد و این حرف هایی که دوستان و مربیان بعد بازی می زنند  بهانه است. هیچ موقع اعتقاد نداشتم که بیرون از فوتبال چیزی تعیین شود.  من برداشتم این است خیلی زشت و زننده است بعد از هر بازی دوستان به فدراسیون و وزارت ورزش و  همه چیز گیر میدهند ولی به کار خودشان فکر نمیکنند و این  قشنگ نیست. واقعا شما رفتار امیرخان  و محرم و این عزیزان را ببینید و دوستان دیگر را  هم نگاه کنید.

دیدگاه‌ها