کد خبر : 1734547 | 11 بهمن 1399 ساعت 15:56 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد برای حبیب نورماگومدوف از لیگ روسیه

حبیب نورماگومدوف قهرمان رقابت های ترکیبی UFC از یکی از تیم های فوتبال روسی، پیشنهاد دریافت کرده است.

پیشنهاد برای حبیب نورماگومدوف از لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که حبیب نورماگومدوف مبارز ترکیبی حرفه‌ای و قهرمان سبک ‌وزن مسابقات UFC از تمایل خود برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فوتبال، پس از بازنشستگی از مسابقات UFC خبر داده بود و حالا رسانه ها اعلام کرده اند که او از یک تیم دسته سومی روسی پیشنهاد همکاری دریافت کرده است.


چندی پیش بود که نورماگومدوف در مسابقاتی که در آموزشگاه فوتبال اسپارتاک مسکو در دبی برگزار شد، حضور پیدا کرد و عملکرد او مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و حالا باشگاه کاماز نابرژنیه چلنی در دسته سوم روسیه با ارسال پپیشنهادی برای نورماگومدوف، خواهان به خدمت گیری او شده است.


این باشگاه در حساب توییتر خود خطاب به نورماگومدوف نوشت: ما به شما این فرصت را می دهیم تا ابتدا در تمرینات و بخشی از تیم فوتبال ما شرکت کنید. ما هر بازی را فقط برای پیروزی و داشتن یک تیم جاه طلب انجام می دهیم. ما فرصت بازی کردن را برای شما آماده کرده ایم حبیب. اگر همه چیز خوب پیش برود، فقط باید تاریخ ثبت قرارداد را مشخص کنید.


باشگاه کاماز که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده چهارم جدول دسته سوم روسیه حضور دارد، به دنبال صعود به دسته دوم است، از نورماگومدوف درخواست کرد که در تاریخ 24 بهمن ماه در اردوی 3 هفته ای در نووراسییسک یکی از شهرهای جنوبی روسیه و یکی از بنادر مهم این کشور در دریای سیاه و در سرزمین کراسنودار شرکت کند.


این کشتی گیر روسی مدت هاست که یکی از علاقه مندان به فوتبال است و به نظر می رسد پس از بازنشستگی در UFC وقت دارد تا روی این تغییر شغل تمرکز کند. نورماگومدوف 32 ساله از طرفداران سرسخت تیم رئال مادرید است اما اخیراً در سفر به دبی عکسی دو نفره از او و فن دایک مدافع لیورپول منتشر شد.


نورماگومدوف از آوار‌های داغستان روسیه و اولین مسلمانِ قهرمان مسابقات یواف‌سی است که از وی به‌ عنوان مبارز شکست ناپذیر یاد می‌شود. او در ۷ اکتبر ۲۰۱۸ با پیروزی بر کانر مک‌گرگور قهرمان سرشناس یواف‌سی، توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.


نورماگومدوف پس از فوت پدرش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، با شکست دادن جاستین گیچی از آمریکا نام خود را برای همیشه در تالار افتخارات UFC ثبت کرد و برای همیشه از این رقابت ها کنار رفت. در ۲۹ مبارزه حرفه‌ای این کشتی‌گیر اهل داغستان روسیه همه حریفان خود را شکست داد تا نتایج غیر قابل باور و بی‌نظیری ثبت کند.

دیدگاه‌ها