کد خبر : 1734550 | 11 بهمن 1399 ساعت 16:02 | 81.8K بازدید | 3 دیدگاه

ترکیب پرسپولیس مقابل ماشین سازی مشخص شد

یحیی گل محمدی برای دیدار مقابل ماشین سازی 11 بازیکن اصلی تیمش را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل ماشین سازی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی، بزرگترین چالش یحیی گل محمدی در خط دفاعی برطرف شده است. سرمربی سرخ‌ها بعد از شکست در هفته گذشته و در جدال با آلومینیوم اراک، امیدوار است اینبار شاگردانش در استادیوم آزادی موفق شوند تیم قعرنشین ماشین سازی را از پیش رو بردارند.

 

در دیدار امروز کادرفنی پرسپولیس ترکیب این تیم را با حضور حامد لک درون دروازه و بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی انتخاب کرده است.

لک که سابقه بازی در ماشین سازی را در کارنامه دارد، اینبار مقابل تیم سابق خود امیدوار به کلین شیت و فراموشی دیدار برابر آلومینیوم اراک خواهد بود.

سیدجلال حسینی نیز بعد از دوری یک هفته‌ای از ترکیب به دلیل مصدومیت، اینبار کمال کامیابی نیا را در کنار خود بعنوان زوج قلب دفاعی خواهد دید. سعید آقایی در سمت چپ دفاعی و مهدی شیری نیز در سمت راست در این بازی به میدان خواهند رفت.

در خط میانی احمد نوراللهی بار دیگر به پست هافبک دفاعی بازگشته و در کنار میلاد سرلک قرار خواهد گرفت. در سمت راست سیامک نعمتی حضور دارد و احسان پهلوان نیز در سمت چپ وظیفه بازیسازی را عهده‌دار است.

در خط حمله سرخ‌ها با همان ترکیب چند دیدار اخیر در این بازی حاضر شده‌اند و مهدی عبدی در کنار وحید امیری امیدوار به گلزنی برابر ماشین سازی و دستیابی به برد در این جدال هستند.

 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک
سیدجلال حسینی
مهدی شیری
سعید آقایی
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
میلاد سرلک
احسان پهلوان
سیامک نعمتی
وحید امیری
مهدی عبدی

دیدگاه‌ها