کد خبر : 1734588 | 11 بهمن 1399 ساعت 18:22 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره کروات میلان در نقش منجی زلاتان (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان در دیدار امروز برابر بولونیا یک پنالتی را از دست داد اما توپ برگشتی توسط آنته ربیچ به گل تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ طی روزهای گذشته شرایط دشواری را پشت سر گذاشته است. او در جریان دربی دلامادونینا که با حذف میلان از کوپا ایتالیا به پایان رسید، درگیری شدیدی با روملو لوکاکو پیدا کرد و حتی به نژاد پرستی نیز محکوم شد؛ البته خود ستاره سوئدی و بعد از آن استفانو پیولی نیز استفاده از هرگونه عبارت نژادپرستانه را تکذیب کردند.

 

از طرف دیگر زلاتان با دریافت کارت زرد دوم در همان بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا انتقادات زیادی نسبت به آن مطرح شود و حتی استفانو پیولی نیز تایید کرد که ستاره سوئدی به خاطر اتفاقات رخ داده و اخراج برابر اینتر بسیار متاسف است اما در عین حال با انگیزه‌های بالا برای مصاف با بولونیا آماده می شود.

 

در همین ارتباط روسونری امروز از سری مسابقات هفته بیستم سری آ به مصاف بولونیا رفته است. میلان کار را بهتر آغاز کرد و چند حمله روی دروازه بولونیا ترتیب داد تا اینکه بالاخره در دقیقه 26 به گل اول دست یافت. خطای مدافع بولونیا روی رافائل لیائو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. زلاتان ابراهیموویچ پشت توپ ایستاد اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد؛ با این حال آنته ربیچ توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا میلان با یک گل پیش بیفتد و او نیز به نوعی منجی ستاره سوئدی شده باشد که پنالتی را از دست داده بود.

 

 

1567565

 

1567564

 

1567566

 

1567563

دیدگاه‌ها