کد خبر : 1734600 | 11 بهمن 1399 ساعت 18:55 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

آقایی شهباززاده در صدر جدول گلزنان

سجاد شهباززاده با گلی که وارد دروازه شهرخودرو کرد، یازده گله شد و اکنون با دو گل اختلاف، بالاتر از منشا ایستاده است.

آقایی شهباززاده در صدر جدول گلزنان

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار حساس سپاهان و شهرخودرو، این ابتدا شاگردان محرم نویدکیا بودند که موفق شدند دروازه رقیب را باز کنند. روی حرکتی که زردپوشان اصفهانی انجام دادند، توپ به دست کریمی بازیکن شهرخودرو برخورد کرد که بنیادی فر داور این دیدار به سود سپاهان اعلام خطای پنالتی کرد.


سجاد شهباززاده مهاجم آماده سپاهان پشت این ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف حرکت میلاد فراهانی، توپ را به طاق دروازه شهرخودرو چسباند و علاوه بر اینکه تیمش را از حریف پیش انداخت، خودش را نیز در جدول گلزنان لیگ برتر یازده گله کرد.


شهباززاده که فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشته است، در 13 دیداری که برای سپاهان به میدان رفته است، علاوه بر اینکه یازده بار دروازه رقیبان را باز کرده، دوبار نیز روی گل های دیگر تیمش تأثیر مستقیم داشته است تا مهاجم اردبیلی سپاهان به روند بسیار خوبش ادامه دهد.


سجاد شهباززاده در لیگ چهاردهم 12 گل برای استقلال به ثمر رساند و این تعداد گل، بیشترین آمار گلزنی این مهاجم در یک فصل از رقابت های لیگ برتر و برای یک تیم است و او اکنون فاصله بسیار کمی تا بهبود این رکورد شخصی دارد.

 

1567594


حالا شهباززاده با 11 گل بالاتر از گادوین منشا مهاجم نیجریه ای و 9 گله گل گهر ایستاده است ولی اکنون او یک رقیب دیگر را در نزدیکی های خود می بیند. امین قاسمی نژاد مهاجم شهرخودرو که در دیدار امروز مقابل سپاهان گل شهباززاده را از روی نقطه پنالتی پاسخ داد، اکنون 8 گله است.


باید منتظر ماند و دید در پایان چه کسی کفش طلای فوتبال ایران در لیگ بیستم را از آن خود خواهد کرد هر چند محمد عباس زاده مهاجم تراکتور که امروز دوبار تیر دروازه آلومینیوم را به لرزه درآورد، با 7 گل یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی است.

 

دیدگاه‌ها