کد خبر : 1734607 | 11 بهمن 1399 ساعت 19:23 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم با محرم لب خط بودم

رحمتی: خط هافبک سپاهان را از کار انداختیم و بردیم

سرمربی جوان شهر خودرو از عملکرد شاگردانش مقابل سپاهان تمجید کرد و به بازیکنان خود خسته نباشید گفت.

رحمتی: خط هافبک سپاهان را از کار انداختیم و بردیم

 

به گزارش "ورزش سه" شاگردان مهدی رحمتی در دیداری حساس مقابل سپاهان، موفق شدند در اصفهان بردی ارزشمند و بزرگ را به دست آورند و مقابل سپاهان مدعی با سه گل به برتری رسیدند و در تقابل حریف طلایی‌پوش کامبک زدند تا هم سپاهان در راه رسیدن به صدر جدول ناکام بماند و هم برای اولین‌بار دو پیروزی متوالی برای شهر خودرو در لیگ بیستم به دست آید؛ سیدمهدی رحمتی سرمربی جوان شهر خودرو پس از اتمام مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: با کسب اجازه از آقامحرم (نویدکیا) که یکی از همبازیان خوب من بودند و در تیم ملی امید ما باهم همبازی بودیم، خیلی خوشحال بودم که امروز در کنار محرم لبِ خط بودم و در اولین سال تجربه مربیگری در کنار همدیگر بودیم، خیلی خوب بود.

 

رحمتی درباره بازی با سپاهان افزود: ما در طول هفته می‌دانستیم که با یک تیم بسیار خوب و با کادرفنی بادانش و بازیکنان بسیار خوب بازی داریم اما این تیم را در چند روز گذشته خوب آنالیز کرده بودیم و سعی کردیم به بازیکنان‌مان نقاط قوت و ضعف حریف را گوشزد کنیم؛ باید در این بازی خط هافبک سپاهان را از کار می‌انداختیم و با پرس صددرصدی تلاش کردیم تا در زمین خودمان راه‌های توپ‌گیری‌شان را ببندیم. به بچه‌های تیم خسته نباشید و خداقوت می‌گویم و خوشبختانه آن‌ها توانستند به خوبی وظایف خود را انجام دهند و از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم و توانستیم به برتری برسیم.

 

مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی درباره روند تیمش در نیمه اول و البته تعویض طلایی او در نیمه دوم توضیح داد: ما هدف اول‌مان این بود چرا که سپاهان قدرتمندانه کار خود را شروع می‌کند، در نیمه اول سپاهان را کنترل کنیم؛ در نیمه دوم سپاهان جلوتر آمد و داشت مالکیت توپ خود را افزایش می‌داد و موقعیت‌سازی می‌کرد که دو بازیکن سرعتی داشتیم و استفاده کردیم. ما امروز از دو جوان خودمان، اسدآبادی و حسن جعفری که یک استعداد مشهدی است، در ترکیب‌مان به آن‌ها میدان دادیم. احمد الجبوری هم که همه می‌شناسند و خیلی امروز توانست به ما کمک کند و به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم و این پیروزی مبارک‌شان باشد.

 

سرمربی شهر خودرو در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره حواشی پیش آمده مقابل هتل محل اقامت تیمش پاسخ داد: من و تیمم توجهی به این حواشی نداریم و تمرکزمان روی مستطیل سبز است و تلاش می‌کنیم تا در این زمینه کار خودمان را پیش ببریم.

دیدگاه‌ها