کد خبر : 1734626 | 11 بهمن 1399 ساعت 19:51 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن۴- ۱ هوفنهایم؛ تیم فلیک دوباره ترسناک شد

بایرن مونیخ در یک بازی آسان موفق شد با نتیجه 4-1 هوفنهایم را شکست دهد.

بایرن۴- ۱ هوفنهایم؛ تیم فلیک دوباره ترسناک شد

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امروز در چهارچوب رقابت های هفته نوزدهم میزبان هوفنهایم بود که در پایان این مسابقه با نتیجه 4-1 به سود باواریایی ها خاتمه یافت.

 

برخلاف انتظار هوفنهایم کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی به گل اول دست پیدا کند اما مهاجم این تیم در مصافی تک به تک با مانوئل نویر مغلوب شد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

 

در ادامه بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه به 15 اولین موقعیت بسیار خوب خود دست یافت اما ضربه چیپ توماس مولر در مصافی تک به تک به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1567628

 

 

در دقیقه 32 نهایتاً حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم به گل اول دست یافت. ارسال کرنر جاشوا کیمیچ با ضربه سر ژروم بواتنگ همراه بود تا نتیجه 1-0 شود.

 

در دقیقه 43 حرکت فوق العاده رابرت لواندوفسکی و ارسال پاس او برای توماس مولر با ضربه تمام کننده ستاره آلمانی همراه بود تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1567627

 

 

تنها یک دقیقه بعد هوفنهایم موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. آندره کراماریچ روی یک ارسال خوب و با ضربه‌ای دقیق دروازه مانوئل نویر را باز کرد تا بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 2-1 تمام شود.

 

همچون نیمه اول بایرن مونیخ در آغاز نیمه دوم نیز کار را فوق‌العاده آغاز کرد و به گل سوم رسید. بعد از ارسال کینگزلی کومان به دهانه دروازه این رابرت لواندوفسکی بود که گلزنی کرد تا نتیجه 3-1 شود.

 

 

1567626

 

 

در دقیقه 63 پاس خوب کینگزلی کومان باعث شد سر سرژ گنابری در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و دروازه هوفنهایم  را باز کند و نتیجه بازی را به 4-1 تغییر دهد.

 

 

1567625

 

 

در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا بایرن به یک پیروزی پرگل و شیرین دست پیدا کرده باشد و همچنان به شکل قاطعانه ای صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها