کد خبر : 1734631 | 11 بهمن 1399 ساعت 19:56 | 43.7K بازدید | 1 دیدگاه

گلایه تند سرمربی ماشین‌سازی نسبت به رفتار صفایی؛

رفتار داوران با پرسپولیس و شهرستانی‌ها متفاوت است!

سرمربی ماشین‌سازی معتقد است که امروز تیمش برای بی‌تجربگی در مقابل پرسپولیس بازی را واگذار کرده است.

رفتار داوران با پرسپولیس و شهرستانی‌ها متفاوت است!

به گزارش "ورزش سه" در دیداری نزدیک و نفسگیر، تیم قعرجدولی ماشین‌سازی در آستانه کسب یک امتیاز ارزشمند مقابل مدافع عنوان قهرمانی بود اما گلزنی احمد نوراللهی در اوقات تلف شده باعث شد تا برد از آن شاگردان گل‌محمدی شود و سبزپوشان تبریزی دستِ خالی به خانه بازگردند؛ سعید اخباری سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پس از مسابقه درباره دیدار با پرسپولیس گفت: این‌که در دقیقه پایانی گل دریافت کنی و تساوی را با شکست عوض کنید، خیلی اتفاق ناراحت کننده‌ای است؛ ما در بازی امروز، یک گل مشکوک به آفساید را در نیمه اول دریافت کردیم که باید کارشناسان محترم داوری درباره این گل مشکوک نظر خود را اعلام کنند.

 

اخباری در پاسخ به تغییر شکل بازی تیمش در نیمه دوم افزود: ما در نیمه دوم دست به تغییر تاکتیک زدیم و توانستیم به گل هم برسیم و فکر می‌کنم نسبت به حریف سرشناس خود، تیم ما در نیمه دوم در بسیاری از اوقات بهتر بود؛ ضمن آن‌که برای اولین‌بار بود که دیدیم پرسپولیس رو به بازی مستقیم آورده، چرا که همیشه آن‌ها بازی مالکانه از خود به اجرا می‌گذارند اما در دیدار امشب، از توپ‌های مستقیم استفاده می‌کردند که این نشان از عملکرد تیم خوب ماست.

 

سرمربی ماشین‌سازی با انتقاد از عدم رعایت فیرپلی بازیکنان پرسپولیس در صحنه گل دوم توضیح داد: در لحظه‌ای که بازیکنان ما توپ را به اوت زدند، انتظارمان از بازیکنان حریف این بود که پاسخی جوانمردانه بدهند و توپ را به تیم ما بازگردانند؛ نمی‌توانیم ایراد قانونی نسبت به رفتار پرسپولیسی‌ها بگیریم اما از حیث بازی جوانمردانه، آن‌ها بهتر بود که توپ را در اختیار بازیکنان ما قرار دهند.

 

سعید اخباری با افسوس از دست دادن یک امتیاز مقابل پرسپولیس، صحبت‌های خود را این‌چنین ادامه داد: در روزی که تیم ما می‌توانست به یک امتیاز مقابل حریف قدرتمندی چون پرسپولیس برسد، شکست خوردیم تا به هدف خود در این مسابقه نرسیم؛ آن‌هم در شرایطی که گل دوم پرسپولیس روی بی‌تجربگی بازیکن ما به ثمر رسید و او فکر می‌کرد سرخ‌پوشان فیرپلی می‌کنند اما روی همان صحنه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

 

وی درباره روند بازی امروز هم گفت: ما می‌دانستیم از دیدار با پرسپولیس چه می‌خواهیم و شروع خوبی هم داشتیم؛ آن‌ها یک تیم باتجربه هستند و با یک اشتباه قطعا مقابل این تیم متضرر می‌شوید اما گل اول آن‌ها در شرایط مشکوک به آفساید بود. با این‌حال ما توانستیم به بازی بازگردیم و گل هم زدیم اما با بی‌تجربگی بازیکنان‌مان پرسپولیس به گل برتری رسید و یک امتیاز مهم برای ما از دست رفت.

 

در بخش پایانی صحبت‌های خود، سعید اخباری درباره عملکرد تیم داوری و اعتراض او به عملکرد داوران مسابقه توضیح داد: اعتراض طبیعی است و بین بازیکنان هم اتفاق می‌افتد، البته که در این موضوع کمتر این اتفاق از سوی نیمکت ما رخ داد. در این چند هفته که در لیگ حضور داشتیم، متوجه شدیم رفتار داوران با پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی متفاوت است! نوع گویش و ادبیات آن‌ها با بازیکنان ما و بازیکنان حریف متفاوت بود. ما اعتراض خاصی به عملکرد داور نداشتیم و فقط روی صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها فیرپلی نکردند، معترض شدیم اما در مجموع اعتراضی به داور بازی نکردیم.

دیدگاه‌ها