کد خبر : 1734650 | 11 بهمن 1399 ساعت 20:37 | 59.6K بازدید | 4 دیدگاه

رئال مادرید 1 - 2 لوانته؛ خداحافظی با فتح لالیگا؟

رئال مادرید در خانه خود با نتیجه 1-2 مغلوب لوانته شد.

رئال مادرید 1 - 2 لوانته؛ خداحافظی با فتح لالیگا؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداده و قادر به خلق فرصت های زیادی روی دروازه لوانته نبود، با نتیجه 1-2 مقابل لوانته شکست خورد تا شانس این تیم برای تکرار قهرمانی در لالیگا به حداقل برسد.

 

کار رئال مادرید از همان ابتدا با اخراج مستقیم ادر میلیتائو در دقیقه 9 دشوار شد، اما این تیم در دقیقه 13 به گل اول دست یافت. روی پاس تماشایی تونی کروس، مارکو آسنسیو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و دروازه لوانته را باز کرد.

 

1567668

 

1567667

 

لوانته دقایقی بعد فرصت داشت با حرکت روجر به عمق دروازه رئال مادرید را باز کند، اما ضربه زمینی او با عکس العمل خوب تیبو کورتوا همراه شد.

 

اما در دقیقه 31 لوانته به گل اول دست یافت. روی ارسال میرامون از سمت راست، مورالس بدون مدافع یارگیر و با یک ضربه دقیق از گوشه محوطه موفق شد دروازه رئال مادرید باز کند.

 

دقایقی بعد و روی پاس مرلو بود که روجی درون محوطه و در نزدیکی دروازه فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه زمینی او با مهار تیبو کورتوا همراه شد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.

 

در اوایل نیمه دوم و روی پاس کریم بنزما در سمت چپ محوطه جریمه لوانته بود که آسنسیو فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه ضعیف او راهی به دروازه حریف نیافت.

 

در دقیقه 62 لوانته در صحنه ای مشکوک به یک ضربه پنالتی و بهترین فرصت برای زدن گل دوم دست یافت. داور ابتدا صحنه را بیرون محوطه تشحیص داد، اما و با کمک تکنولوژی بازبینی این خطا را پنالتی عنوان کرد. البته ضربه روجر مارتی با عکس العمل خوب کورتوا همراه شد و موقعیت از دست رفت.

 

1567670

 

اما خود روجی مارتی در دقیقه 78 موفق به گلزنی شد. ارسال زمینی از سمت راست به درون محوطه به او رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل دوم لوانته را به ثمر رساند.

 

در ادامه رئال مادرید تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت، اما قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه این تیم نبود. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت رئال مادرید با نتیجه 1-2 مقابل لوانته شکست خورد.

دیدگاه‌ها