کد خبر : 1734682 | 11 بهمن 1399 ساعت 22:54 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 0 - 0 یونایتد؛ همه چیز داشت جز گل

دیدار مهیج و تماشایی آرسنال مقابل منچستریونایتد با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آرسنال 0 - 0 یونایتد؛ همه چیز داشت جز گل

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که هفته گذشته در لیگ برتر شکست خورده بود، امشب برای حفظ شانس های قهرمانی خود به سه امتیاز در خانه آرسنال نیاز داشت، اما در نهایت در شبی که دو تیم فرصت های زیادی داشتند، بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت در دقیقه 17 و برای آرسنال ایجاد شد، اما ضربه الکساندر لاکازت از فاصله دور در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.

 

سه دقیقه و روی ارسال یک کرنز از سمت راست بود منچستریونایتد فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما برند لنو عکس العمل خوبی مقابل ضربه فرد نشان داد.

 

در دقیقه 30 این بار نیکلاس په په که از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه یونایتد امتحان کرد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

لحظاتی بعد برونو فرناندز با حرکت از چپ می توانست زننده گل اول یونایتد لقب گیرد، اما ضربه او از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 41 و روی ارسال لوک شاو بود که یونایتد صاحب فرصت شد، اما ضربه سر هری مگوایر در اختیار برند لنو قرار گرفت.

 

1567711

 

در لحظات پایانی نیمه اول مارکوش راشفورد در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد، اما تعلل او در ضربه زدن باعث از دست رفتن فرصت شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم ویلیان فرصت داشت گل اول آرسنال را وارد دروازه حریف کند، اما ضربه او به آرون فان بیساکا برخورد کرد و دور شد. در دقیقه 50 و روی همکاری لوک شاو و آنتونی مارسیال بود که یونایتد صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه ادینسون کاوانی از فاصله ای نزدیک توسط برند لنو مهار شد.

 

در دقیقه 65 الکساندر لاکازت روی یک موقعیت ایستگاهی و با ضربه ای فنی و تماشایی از سمت راست می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه یونایتد برخورد کرد.

 

1567713

 

1567712

 

لحظاتی بعد اسمیت راو پشت محوطه یونایتد صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با واکنش تماشایی داوید دخیا همراه شد و موقعیت از دست رفت. در دقیقه 81 نیکلاس په په از سمت راست حرکت کرده و می توانست گل اول آرسنال را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی و فنی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 86 و روی ارسال فان بیساکا بود که یونایتد موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل برتری داشت، اما ضربه آکروباتیک کاوانی با فاصله کمی به بیرون رفت. در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم به تساوی بدون رضایت دادند.

دیدگاه‌ها