کد خبر : 1734687 | 11 بهمن 1399 ساعت 23:17 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

آندره آ پیرلو: از این هم بهتر خواهیم شد

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش باز هم در ادامه فصل پیشرفت خواهد کرد.

آندره آ پیرلو: از این هم بهتر خواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در تمام بازی های خود در سال جدید به جز مسابقه برابر اینتر به پیروزی دست یافته و در حال طی کردن روزهای درخشانی است. این تیم امروز در خانه سمپدوریا نیز با دو گل به برتری دست یافت و آندره آ پیرلو در مورد این پیروزی و البته گلزنی فدریکو کیه زا صحبت کرده است.

 

آندره آ پیرلو گفت: "فدریکو کیه زا بازیکن جوانی است که به یک باشگاه بزرگ پیوسته و برای اولین بار عضو تیم ملی شده است که این تغییرات برای او پیشرفت بزرگی بود. کیه زا در ابتدا کمی خجالتی بود، اما این مسئله حالا حل و فصل شده، او اعتماد به نفس کسب کرده و پیشرفت زیادی داشته است.

 

1566316

 

متاسفانه در نیمه اول کار حریف را تمام نکردیم و این فرصت را داشتیم که برتری خود را دو برابر کنیم. با فاصله فقط یک گل است طبیعی بود که سمپدوریا بیشتر فشار می آورد، اما ووچیک شزنی نیز عکس العمل خاصی نداشت. ما در نهایت گل دوم را به ثمر رساندیم، گرچه باید زودتر این کار را می کردیم.

 

وقتی تیمی موفق به ثبت کلین شیت می شود، این بدان معناست که هافبک و بازیکنان هجومی پرس را آغاز کرده اند. ما در حال پیشرفت هستیم، اما می توانیم حتی از این هم بهتر باشیم. در حال رسیدن به فرم ایده آل هستیم، چند بازی اول فصل آزمایشی بودند و ما در واقع اردوی آماده سازی پیش از فصل نداشتیم. پس رسیدن به مرز آمادگی کمی بیشتر از حد معمول طول کشید، اما ما در حال رسیدن به این هدف بوده و در ادامه باز هم پیشرفت خواهیم کرد. کریستیانو رونالدو نیز امروز با پاس های خود روی هر دو گل یوونتوس نقش آفرینی کرد."

دیدگاه‌ها