کد خبر : 1734693 | 11 بهمن 1399 ساعت 23:52 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: آرسنال در مسیر درستی قرار دارد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در مورد غیبت پیر آمریک اوبامیانگ صحبت کرد.

میکل آرتتا: آرسنال در مسیر درستی قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در شرایطی در خانه خود برابز منچستریونایتد به تساوی بدون گل رسید که پیر آمریک اوبامیانگ، کاپیتان و گلزن گابنی خود را در اختیار نداشت. میکل آرتتا در پایان این دیدار مدعی شد آرسنال در مسیر خوبی قرار دارد و بازیکنان این تیم انگیزه دارند در تیم فعلی بازی کنند.

 

میکل آرتتا گفت: ما در مسیر درست حرکت می کنیم. همه بازیکنان مایلند در پروژه فعلی آرسنال اثربخش بوده و کمک کنند، به نظر می رسد بازیکنان آرسنال هیجان زده هستند. این واقعیت که ما امروز سه بازیکن مهم خود را در اختیار نداشتیم احتمالا تاثیرگذار است. اما من واقعاً از بازیکنانی که امروز بازی کردند رضایت دارم.

 

1558564

 

ما باید از قوانین و پروتکل ها پیروی کنیم و پروتکل ها می گویند پر آمریک اوبامیانگ فعلا نمی تواند در اردوی آرسنال شود. او یک مشکل خانوادگی داشت که باید به آن رسیدگی می کرد و این نیز نتیجه آن اتفاق است. من نمی دانم اوبامیانگ چه زمانی قادر به بازگشت است و ما در حال صحبت با لیگ برتر و دولت هستیم. او به دنبال حل مشکل خانواده اش بوده و حالا او در قرنطینه است

 

عملکرد اسمیت راو؟ من فکر می کنم که او بازی خیلی خوبی انجام داد و از وقتی در ترکیب قرار گرفت در میدان تاثیرگذار ظاهر شد. اسمیت راو از نظر دفاعی نیز خیلی سخت تلاش می کند. او عملکرد بسیار خوبی داشت.

 

عملکرد آرسنال در بازار زمستانی؟ ممکن است برخی بازیکنان از جمع ما جدا شوند. تعدادی از بازیکنان می خواهند وضعیت خود را بهبود بخشند و ما نیز باید به آنها کمک کنیم. اما در نهایت من نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها