کد خبر : 1734703 | 12 بهمن 1399 ساعت 01:10 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر 4-0 بنوونتو: بازگشت تلخ پیپو به سن‌سیرو

اینتر در دیداری خاتگی موفق شد بنوونتو را با نتیجه 4-0 شکست بدهد.

اینتر 4-0 بنوونتو: بازگشت تلخ پیپو به سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های ریکادو ایمپروتا (گل به خودی)، لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو (دو گل)، به پیروزی رسیدند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول بازی رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست بود که ارسال خطرناک کریستین اریکسن به دهانه دروازه با اشتباه ایمپروتا همراه شد و اینتر 1-0 پیش افتاد.

 

1567749

 

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 11، جانلوکا لاپادولا، مهاجم پرویی این تیم، در برخورد با رانوکیا در محوطه جریمه اینتر سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه بار دیگر بازیکنان اینتر ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 23، لائوتارو صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

برتری اینتری ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر روی دروازه بنوونتو ایجاد کردند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47، اریکسن گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه تماشایی او از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه بنوونتو برخورد کرد.

حملات اینتر ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 57، سرانجام اینتری ها توانستند اختلاف را به دو گل افزایش بدهند. روی پاس گالیاردینی بود که لائوتارو روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق کار را تمام کرد.

 

1567750

 

بعد از این گل باز هم بازیکنان بنوونتو برای دقایقی بر بازی مسلط شدند اما این اینتر بود که در دقیقه 67 به گل سوم رسید. روی اشتباه دروازه بان بنوونتو در بازی از عقب زمین بود که لائوتارو ارتباط را قطع کرد و لوکاکو با یک ضربه مطمئن، حساب کار را 3-0 کرد.

 

1567751

 

پیپو اینزاگی، سرمربی بنوونتو، که همه چیز را از دست رفته می‌دید، با چند تعویض تلاش کرد شرایط را به سود تیمش رقم بزند اما این اینتری ها بودند که در دقیقه 79 به گل چهارم رسیدند. این بار هم اریکسن بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق او را لوکاکو با چرخشی عالی و ضربه ای بی نقص تبدیل به گل چهارم کرد.

 

 

1567752

 

در دقایق پایانی باز هم این اینتری ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-0 اینتر به پایان رسید تا بازگشت اینزاگی به سن سیرو چندان فرجام خوشایندی برای او نداشته باشد.

دیدگاه‌ها