کد خبر : 1734732 | 12 بهمن 1399 ساعت 10:38 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

خشم رئالی‌ها روی سکوها؛ پنالتی نبود! (عکس)

در شکست 2-1 شب گذشته رئال مادرید برابر لوانته در سانتیاگو برنابئو، تصمیمات بحث‌برانگیز بسیاری از سوی داور گرفته شد، اما از همه جنجالی تر ضربه پنالتی بود که داور تقدیم به تیم میهمان کرد.

خشم رئالی‌ها روی سکوها؛ پنالتی نبود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از ده نفره شدن رئال مادرید در دقیقه 9 بازی با اخراج ادر میلیتائو، این تیم کار سختی را برابر لوانته در پیش داشت هر چند در دقیقه 13 بازی مارکو آسنسیو توانست برای سفیدپوشان میزبان گلزنی کند. لوانته در دقیقه 32 کار را به تساوی کشید و در پایان با گل دقیقه 78 روجر مارتی، رئال مادرید را در خانه شکست داد.

 

این بازی اما شاهد تصمیمات بحث برانگیز زیادی از سوی داور بود و مهمترین آنها خطای پنالتی بود که به نفع لوانته اعلام شد و داد بازیکنان رئال را در آورد!

 

داور بازی دیشب رئال مادرید برابر لوانته در ابتدا، خطای وینسیوس جونیور روی کارلوس کلرک را بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد و اعلام ضربه آزاد به نفع لوانته کرد. در ادامه اما پس از مشورت با VAR در بیسیم، داور بازی در میان شگفتی و تعجب تیم میزبان نقطه پنالتی را نشان داد.

 

بعضی از بازیکنان رئال مادرید که روی سکوها حضور داشتند از روی صندلی های خود بلند شدند و با فریاد از داور خواستند در مانیتور کنار زمین صحنه را تماشا کند.

 

1567806

 

بازیکنان سکونشین رئال مادرید فریاد می زدند: "نگاه کن، بیرون از محوطه بود! بیرون بود!"

با فریادهای بازیکنان رئال از روی سکوها، بازیکنانی که در زمین حضور داشتند از جمله کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس به داور بازی راجع به این تصمیم اعتراض کردند.

 

داور بازی اما در پایان حاضر نشد به کنار زمین رفته و شخصا صحنه خطا را در مانیتور حاضر در کنار خط تماشا کند و بر روی تصمیم خود بر اعلام ضربه پنالتی باقی ماند.

 

پس از این برخورد داور صدای سکونشینان رئال مادرید شنیده می شد که فریاد می زدند "عجب جوکی! عجب جوکی!"

 

1567807

 

روجر مارتی پشت پنالتی بحث برانگیز لوانته ایستاد اما تیبو کورتوا موفق شد ضربه این بازیکن را مهار کند، هر چند در پایان مارتی در دقیقه 78 دروازه کورتوا را بالاخره باز کرد و گل پیروزی بخش لوانته را به ثمر رساند.

 

دیدگاه‌ها