کد خبر : 1734763 | 12 بهمن 1399 ساعت 12:12 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو: از دست دادن توپ‌های آسان خوراک خودم است!

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، قبول دارد که معمولا توپ های آسان را از دست می دهد و تقریبا انگار تصادفی گل می زند!

لائوتارو: از دست دادن توپ‌های آسان خوراک خودم است!

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در دیدار دیشب اینتر برابر بنوونتو بالاخره پایش به گل باز شد و توانست در پیروزی 4-0 نراتزوری سهیم باشد.

 

بازی شروعی ایده آل برای اینتر داشت و بازیکن بنوونتو در دقیقه هفت بازی تصادفا ضربه آزاد اریکسن را وارد دروازه خودی کرد تا نراتزوری یک گل پیش بیافتد.

 

پس از آن لائوتارو توانست به شش بازی بدون گل خود خاتمه داده و دقیقه 57 برای اینتر گلزنی کند. روملو لوکاکو نیز دبل کرد تا شاگردان آنتونیو کونته با چهار گل پیروز این دیدار شوند.

 

1567870

 

لائوتارو در این باره گفت: "در نیمه اول بازی سختی بود، البته یک گل به خودی زدند، اما بعد توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم و در نیمه دوم گل هایی را بزنیم که در نیمه اول از دست داده بودیم!

من دقیقا این شکلی هستم! گل های خیلی راحت تر را نمی زنم و آن گلی را می زنم که تقریبا انگار تصادفی گل شده! به هر حال... من وقتی اینتر می برد خوشحالم و ما باید به همین روند ادامه دهیم.

من یک مهاجم هستم و کار من این است که گل بزنم، اما همیشه گفته ام که من اینجا هستم تا در خدمت تیم باشم. این جایی است که باید در آن بهتر شوم. این چیزی است که مرا به اینجا رسانده و می خواهم برای اینتر بهتر از این عمل کنم."

 

لائوتارو در پاسخ به این سوال که آیا لوکاکو هنوز از درگیری با زلاتان ناراحت است، گفت: "لوکاکو برای ما مهم است حتی اگر حال و حوصله نداشته باشد، او با این حال برای ما دو گل زد. ما در خدمت تیم هستیم و وقتی اینتر می برد همه خوشحالیم. اگر بتوانیم گل بزنیم که چه بهتر."

دیدگاه‌ها