کد خبر : 1734780 | 12 بهمن 1399 ساعت 13:52 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا: اگر برد می‌خواهیم باید فرصت‌ها را گل کنیم

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، از حال و هوای رختکن این تیم پس از تساوی بدون گل برابر آرسنال صحبت کرده است.

دخیا: اگر برد می‌خواهیم باید فرصت‌ها را گل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی برابر آرسنال بازیکنان منچستریونایتد از اینکه نتوانسته اند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند، بسیار ناراحت و مایوس بودند. مخصوصا که چندین فرصت خوب در استادیوم امارات نصیب شیاطین سرخ شد.

 

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، می گوید که حال و هوای رختکن منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل در بازی دیشب برابر آرسنال بسیار افسرده و دلگیر بوده، مخصوصا که منچستریونایتد پس از این تساوی، با یک بازی بیشتر سه امتیاز از رقیب همشهری خود در صدر جدول لیگ برتر عقب افتاد.

 

1567905

 

دخیا گفت: "در رختکن واقعا احساس یاس و ناامیدی می کردیم.  ما شانس خود را از دست دادیم. به نظرم به اندازه کافی تلاش کردیم و به اندازه کافی موقعیت هایی ایجاد کردیم که بتوانیم بازی را ببریم. کنترل بازی دست ما بود. اگر می خواهیم ببریم باید فرصت هایی را که روی دروازه خلق می کنیم تبدیل به گل کنیم.

نیمه اول برای ما خوب بود. به اندازه کافی فرصت گلزنی ایجاد کردیم که بتوانیم حداقل 1-0 برنده شویم، اما وقتی فرصت هایت را از دست بدهی این اتفاق می افتد.

ما خیلی خوب دفاع کردیم و بازی را کنترل کردیم. بازی های بزرگ و مهم دیگری در پیش داریم و باید 100 درصد آماده باشم.

 

آنها هم در نیمه دوم دقایقی داشتند که توانستند فرصت های خوبی به وجود بیاورند، آنها هم تیم خوبی هستند. ما خوب بازی کردیم. باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کرده و برای بازی با ساوتهمپتون آماده شویم."

 

تساوی بدون گل برابر آرسنال، آمار منچستریونایتد را به هجده بازی خارج از خانه بدون شکست در لیگ برتر رساند، آماری که دخیا معتقد است بسیار ارزشمند است.

 

دخیا افزود: "آسان نیست که در هجده بازی در خارج از خانه در لیگ برتر شکست نخوری. ما عملکرد خوبی داشته ایم که توانسته ایم خارج از خانه اینطور بازی کنیم. شاید حالا باید کمی در اولدترافورد بهتر بازی کنیم و پیشرفت کنیم. تیم احساس خوبی دارد و ما به خودمان مطمئنیم."

 

 

دیدگاه‌ها