کد خبر : 1734820 | 12 بهمن 1399 ساعت 18:01 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیبو کورتوا:

اتلتیکو امتیاز از دست می دهد؛ باید امیدوار بود

گلر بلژیکی رئال امیدوار است که در ادامه فصل روند به سود تیمش تغییر کند.

اتلتیکو امتیاز از دست می دهد؛ باید امیدوار بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز در دیداری بحث برانگیز و در حالی که از دقیقه 8، ده نفره شده بود، برابر لوانته تن به شکست خانگی 1-2 داد. مارکو آسنسیو پس از اخراج ادر میلیتائو برای رئال گلزنی کرد ولی لوانته در ادامه توانست دو گل بزند و برنده شود. این هشتمین شکست فصل رئال در همه رقابت ها بود. رئال حالا با دو بازی بیشتر، هفت امتیاز از اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد.

در این بازی تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی یک پنالتی را هم مهار کرد و در مجموع با وجود شکست رئال، عملکردی قابل قبول داشت.

 

 

1567805

 

 

کورتوا در پایان بازی گفت:« امروز نمی توان از بازی بد تیم حرف زد چون از دقیقه 8 بازی ده نفره شدیم. لوانته تیم خوبی است و همیشه دردسرساز می شود. پس از اخراج زودهنگام میلیتائو، بازی برای مان دشوار شد. مبارزه کردیم و روی ضدحملات شانس هایی هم داشتیم ولی نشد. پس از گل تساوی، آنها اعتماد به نفس شان بیشتر شد و گل دوم هم در بدترین زمان زده شد. متاسفانه داور در پایان 4 دقیقه وقت اضافه گرفت که تنها یک دقیقه در آن بازی جریان داشت و سپس سوت پایان را زد. انگار وقت اضافه به هیچ دردی نمی خورد.»

 

کورتوا در مورد پنالتی لوانته گفت:« ابتدا بگویم که داور می توانست به میلیتائو کارت قرمز ندهد و در صحنه پنالتی هم معتدقدم وینیسیوس بیرون محوطه جریمه خطا کرد. خیلی ها داد می زدند خطا بیرون بود ولی خوب....»

 

 

1567913

 

 

لالیگا:« همیشه باید امیدوار بود و جنگید. تا ماه می هر چیزی امکان دارد. درست است که اتلتیکو روی دور برد است ولی ما باید از این پس بازی ها را ببریم و امیدوار بمانیم که اتلتیکو امتیاز از دست بدهد. آنها قطعا امتیاز از دست خواهند داد.»

 

دیدگاه‌ها