کد خبر : 1734834 | 12 بهمن 1399 ساعت 19:02 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

رد صلاحیت نامزد‌های ریاست فدراسیون؛ آری یا نه؟

با انتشار شایعاتی مبنی بر ردصلاحیت برخی از ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گمانه زنی درباره این موضوع داغ تر می شود.

رد صلاحیت نامزد‌های ریاست فدراسیون؛ آری یا نه؟

به گزارش "ورزش سه"، امسال فدراسیون فوتبال در شرایطی از رد صلاحیت تنی چند از ثبت نام کنندگان انتخابات فدراسیون خبر داد که از شب پیش شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت دو نامزد ریاست مطرح شده بود؛ با این حال به گفته ثبت نام کنندگان پست ریاست در انتخابات فدراسیون فوتبال، نامه ای مبنی بر رد صلاحیت در انتخابات فدراسیون به آنها زده نشده است.


یکی از ثبت نام کنندگان با تاکید بر عدم انتشار اسم به ورزش سه می‌گوید:« با کمیسیون انتخابات تماس گرفتم و درباره شایعات جویا شدم و آنها اعلام کردند، فقط بیانیه پیش از ظهر فدراسیون مورد قبول است و شایعات را جدی نگیرید.»


به گفته وی بحث رد صلاحیت ها از سوی کمیته بدوی (کمیسیون انتخابات) مسائل شکلی و اداری و نقص مدارک را در بر می گیرد، اما اگر شایعات منتشر شده قابل اعتنا باشند، مسئله رد صلاحیت نامزدهای ریاست از سوی نهادی دیگر دنبال شده و دامنه متفاوتی با کمیسیون انتخابات خواهد داشت.


در این رابطه فدراسیون فوتبال همانطور که انتظار می رفت محتاطانه رفتار کرده و حتی نام افراد رد صلاحیت شده را اعلام نکرده است؛ این در حالی است که این فرصت را دارند که تا 48 ساعت نسبت به رد صلاحیت خود اقدام و با ارائه مدارک به انتخابات بازگردند.


اگرچه امروز فدراسیون فوتبال در پایان بیانیه خود اعلام کرده که خود فدراسیون تنها مورد اطمینان در مورد اخبار انتخابات است، اما با توجه به بزرگی موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال نمی شود نسبت به نگاه سایر نهادها به این حوزه بی تفاوت گذشت. باید دید که انتخابات پیش رو پشت پرده های دیگری هم دارد یا صرفا همه راه ها به فدراسیون فوتبال ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها