کد خبر : 1734835 | 12 بهمن 1399 ساعت 19:08 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توماس توخل به کسب اولین پیروزی با چلسی

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی می‌گوید تیمش در بازی امروز برابر برنلی عملکرد کاملی از خود ارائه داده است.

واکنش توماس توخل به کسب اولین پیروزی با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که چند روز پیش در اولین حضور توماس توخل روی نیمکت خود با تساوی بدون گل مقابل ولورهمپتون متوقف شده بود، امروز در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان برنلی بود و با ارائه یک نمایش خوب و امیدوار کننده با دو گل حریفش را شکست داد؛ موضوعی که باعث شد اولین پیروزی سرمربی آلمانی با آبی‌ها به ثبت برسد.

 

توماس توخل در پایان بازی گفت: " فکر می‌کنم عملکرد کاملی از خود ارائه دادیم. مهم ترین نکته این بود که در طول مسابقه صبر و تحمل مان را از دست ندادیم، بازی را تحت کنترل خود داشته و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. به طورکلی معتقدم که فاکتورهای مثبت زیادی در این مسابقه وجود داشت.

 

 

1567996

 

 

تنها چند روز است که به اینجا آمده ام اما اخیراً تصمیم گرفتم که با سیستم سه دفاعه بازی کنم. من اینجا هستم تا به همه فرصت رقابت بدهم و فکر می کنم که همه بازیکنان می توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. در واقع می‌خواهم به همه بازیکنان فرصت دهم. "

 

تیمو ورنر: " او به طور کامل در جریان مسابقه حضور داشت و فکر می کنم که تمام تلاش خود را انجام داد. مشخصا گلزنی چیزی است که بیشترین کمک را به یک مهاجم می کند اما چنین شرایطی ممکن است برای هر کسی رخ دهد. تا موقعی که او تا این حد بتواند برای ما موثر واقع شود هیچ مشکلی در موردش وجود نخواهد داشت."

 

 

1567997

دیدگاه‌ها