کد خبر : 1734870 | 12 بهمن 1399 ساعت 21:51 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

وستهام 1 - 3 لیورپول؛ آرامش موقت

لیورپول در دیداری مهم در خانه وستهام با نتیجه 1-3 به برتری دست یافت.

وستهام 1 - 3 لیورپول؛ آرامش موقت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در سال 2021 نتایج پرفراز و نشیبی در لیگ برتر گرفته و از صدر جدول دور شده است، امشب با درخشش محمد صلاح و دبل او و تک گل جینی واینالدوم از سد وستهام گذشت و به رتبه سوم جدول صعود کرد.

 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و روی پاس ژردان شقیری به دیوک اوریگی صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن از زاویه ای بسته راهی به دروازه وستهام نیافت.

 

دقایقی بعد جینی واینالدوم پشت محوطه وستهام فرصت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه این هافبک هلندی محکم بود و از بالای دروازه وستهام به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول و روی پاس مناسب تیاگو آلکانتارا بود که لیورپول موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد، اما ضربه اوریگی تحت فشار داوسون وارد دروازه وستهام نشد و نیمه اول کم هیجان و کم افت و خیز در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم اوریگی با حرکتی تماشایی موقعیت خوبی برای گلزنی محمد صلاح ایفا کرد، اما کریسول اجازه نداد ستاره مصری دروازه وستهام را باز کند.

 

1568060

 

اما در دقیقه 57 لیورپول به گل اول دست یافت. روی پاس کرتیس جونس به گوشه سمت راست محوطه، محمد صلاح با یک ضربه فنی و فوق العاده دروازه فابیانسکی را باز کرد و گل اول را به ثمر رساند.

 

حملات مرسی سایدی ها ادامه یافت و این تیم دقایقی بعد به گل دوم دست یافت. روی یک ضدحمله سریع در ریباند کرنر، ارسال فوق العاده شقیری در محوطه با کنترل محمد صلاح همراه شد و او با ضربه ای زمینی گل دوم را نیز وارد دروازه وستهام کرد.

 

1568059

 

اما در دقیقه 84 لیورپول باز هم به گل رسید. یک و دوی بابی فرمینو و اوکسیلد چمبرلین با پاس عرضی ستاره برزیلی همراه شد و جینی واینالدوم به راحتی دروازه وستهام را باز کرد.

 

اما سه دقیقه بعد وستهام یکی از گل های خورده را جبران کرد. ارسال کرنر از سمت راست با ضربه دقیق کریگ داوسون در مقابل دروازه همراه بود و وستهام به گل اول دست یافت.

دیدگاه‌ها