کد خبر : 1734871 | 12 بهمن 1399 ساعت 22:30 | 90.3K بازدید | 2 دیدگاه

حواشی جالب روی گل اول لیورپول؛

بحث لب خط تبدیل به جشن شد! (عکس)

بحث لفظی کوتاه مدت یورگن کلوپ و جیمز میلنر خیلی زود به جشن خوشحالی تبدیل شد.

بحث لب خط تبدیل به جشن شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیداری حساس و تعیین کننده با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم موفق شد با سه گل وستهام را مغلوب کرده و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند. هر سه گل مرسی سایدی ها در نیمه دوم به ثمر رسید، اما اتفاقات جالبی پیش از گل اول رخ داد که مورد توجه بینندگان و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

 

در دقیقه 57 بود که یورگن کلوپ تصمیم به بیرون کشیدن جیمز میلنر گرفت و کرتیس جونز، ستاره جوان لیورپول وارد میدان شد. به نظر می رسد جیمز میلنر از این تعویض رضایت ندارد و به همین دلیل او لحظاتی کنار خط در مورد این تصمیم یورگن کلوپ با او صحبت کرد.

 

اما تنها ثانیه هایی بعد لیورپول به گل رسید. جالب اینجاست روی پاس خود کرتیس جونز بود که محمد صلاح در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق و فنی زننده گل اول تیمش لقب گرفت. اما یورگن کلوپ که بعد از این گل سر از پا نمی شناخت، به سمت نیمکت و جیمز میلنر حرکت کرده و با اشاره درخواست از مدافع تیمش خواست پیش او بیاید.

 

جیمز میلنر نیز این درخواست سرمربی آلمانی را اجابت کرده و کلوپ را بغل کرد تا این اتفاقات حاشیه ای سریع تر از حد انتظار به پایان برسد. البته در کل همیشه رابطه خیلی خوبی بین یورگن کلوپ و جیمز میلنر برقرار بوده و آنها بارها لب به تمجید از یکدیگر گشوده اند.

 

1568076

 

1568062

 

1568073

 

1568077

 

1568078

دیدگاه‌ها