کد خبر : 1734878 | 12 بهمن 1399 ساعت 22:38 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمد صلاح: علاقه ای به VAR ندارم اما ...

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مدعی شد وستهام تیم مورد علاقه اش است.

محمد صلاح: علاقه ای به VAR ندارم اما ...

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از چند نتیجه پرفراز و نشیب امروز با دبل محمد صلاح در کل با نتیجه 1-3 موفق به غلبه وستهام شد و اوضاع خود در جدول را بهبود بخشید. بعد از ایان راش، محمد صلاح به اولین بازیکن لیورپول تبدیل شده که در چهار فصل متوالی بیش از 20 بار برای این تیم موفق به گلزنی می شود و او در مورد این دیدار صحبت کرده است.

 

محمد صلاح گفت: "در این دیدار به خصوص در نیمه دوم نمایش خوبی ارائه دادیم. به بازی کردن مقابل وستهام علاقه داریم زیرا معمولا موفق به باز کردن دروازه این تیم می شوم. در صحنه گل دوم نباید از پاس فوق العاده ژردان شقیری نیز گذشت، اما توپ نیز خیلی خوب روی پایم قرار گرفت و توانستم دروازه وستهام را باز کنم.

 

1568058

 

شانس تکرار عنوان قهرمانی؟ منچستر سیتی نیز در بازی های اوایل دچار فصل افت شد و در آن مقطع امتیازاتی هم از دست داد. این مسئله برای ما نیز تکرار شد و هم چند هفته مشکل داشتیم. تنها راه قهرمانی همین پیروزی در بازی های پیش رو است و ما نیز می خواهیم به این هدف دست یابیم.

 

تکنولوژی بازبینی صحنه؟ من علاقه ای به سیستم VAR ندارم و معتقدم این تکنولوژی باعث از بین رفتن فوتبال می شود. البته من نمی خواهم گله و شکایتی داشته باشم زیرا می دانم جریمه می شوم، اما به هر حال من علاقه ای به VAR ندارم."

دیدگاه‌ها