کد خبر : 1734891 | 13 بهمن 1399 ساعت 01:24 | 27.5K بازدید | 4 دیدگاه

بارسا 2-1 بیلبائو: انتقام سوپرکاپ گرفته شد

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 بیلبائو را شکست بدهد.

بارسا 2-1 بیلبائو: انتقام سوپرکاپ گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که دو هفته قبل در فینال سوپرکاپ اسپانیا مغلوب بیلبائو شده بودند، در دیدار امشب با گلزنی لیونل مسی و آنتوان گریزمان به پیروزی دست پیدا کردند و به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از رئال در رتبه دوم جدول جای گرفتند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6، مسی گل اول بازی را به ثمر برساند اما او که در موقعیت تک به تک با اونای سیمون قرار گرفته بود، نتوانست دروازه بیلبائو را باز کند.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و در مقابل بازیکنان بیلبائو به دنبال استفاده از ضد حملات بودند. در دقیقه 14، بار دیگر مسی روی پاس پیانیچ صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او از بالای دروازه بیلبائو به بیرون رفت.

فشار حملات بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 20، این تیم به گل اول بازی رسید. خطای وِنسِدور روی مسی پشت محوطه جریمه بیلبائو باعث شد تا داور یک ضربه آزاد برای بارسا اعلام کند. خود مسی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه بیلبائو فرستاد.

 

1568111

 

بیلبائو خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و این تیم هم بلافاصله صاحب یک آزاد در موقعیت مناسب شد اما ارسال مونیاین را مینگسا بالاتر از مهامان بیلبائو دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و اگرچه هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند اما موقعیت چندانی روی دروازه ایجاد نمی‌شد. در دقایق پایانی این نیمه بازیکنان بیلبائو فشار بیشتری روی دروازه بارسا وارد کردند اما در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود آبی و اناری ها به پایان رسید.

نیمه دوم را بیلبائو بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که این تیم به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ و ارسال رائول گارسیا به دهانه دروازه، یوردی آلبا که توسط بازیکن حریف تحت فشار قرار داشت، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

1568112

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بیلبائو بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در دقیقه 58، روی ارسال گریزمان، پیانیچ می توانست بارسا را پیش بیندازد اما واکنش اونای سیمون، مانع گلزنی او شد.    

در ادامه این بازیکنان بارسلونا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند حملات این تیم به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد. تا اینکه در دقیقه 74، سرانجام این گریزمان بود که توانست بارسا را پیش بیندازد.

این ستاره فرانسوی که در دیدار فینال سوپرکاپ، هر دو گل بارسا را وارد دروازه بیلبائو کرده بود، روی یک حرکت تیمی و پاس در عرض اسکار مینگسا، با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1568114

 

در دقایق باقی مانده بازیکنان بیلبائو تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 2-1 بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها