کد خبر : 1734896 | 13 بهمن 1399 ساعت 02:13 | 43.9K بازدید | 2 دیدگاه

به مسی احترام بگذارید

کومان: هدف شان ضربه زدن به مسی و بارسلوناست

رونالد کومان از رسانه های اسپانیایی خواست به لیونل مسی بیشتر احترام بگذارند و خواستار روشن شدن دلیل لو رفتن قرارداد فلوق ستاره آرژانتینی شود.

کومان: هدف شان ضربه زدن به مسی و بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری حساس و کلیدی توانست 2-1 بر بیلبائو پیروز شده و به پله دوم لالیگا و بالاتر از رئال برسد.

بارسا به این ترتیب انتقام شکست در فینال سوپرکاپ را از بیلبائو گرفت. در این مسابقه لیونل مسی و گریزمان گلزنی کردند و مسی نشان داد که اتفاقات امروز در مورد انتشار جزئیات قرارداد نجومی اش روی روحیه او تاثیر منفی نگذاشته است.

 

 

1563519

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بیلبائو تیمی با قدرت بدنی بالاست و برتری بر این تیم اهمیت بالایی داشت. نیمه اول مان عالی بود و معتقدم باید با نتیجه بهتری برنده می شدیم. در 45 دقیقه اول مستحق زدن دو سه گل بودیم و در نیمه دوم به گل تساوی واکنش خوبی نشان دادیم. عذاب کشیدیم ولی در نهایت پیروز شدیم و مهم نیز همین بود. گلی که دریافت کردیم هم روی بدشانسی محض جوردی آلبا بود.»

 

 

1568094

 

 

بالاتر از رئال در پله دوم:« این مهم بود و می خواهیم نزدیک تر به صدر باشیم. اختلاف با اتلتیکو 10 امتیاز است و فاصله کمی نیست ولی در مسیر درستی قرار داریم و تا پایان فصل زمان زیادی باقیمانده است.»

 

لیونل مسی:« مدت هاست می دانیم او بهترین بازیکن دنیاست. او برای بارسا کارهای زیادی انجام داده و همیشه تعیین کننده است. لئو امشب مثل همیشه بود و اینطور نبود که به خاطر افشای جزئیات قراردادش با انگیزه تر شده باشد. باید به دستاوردهای او در بارسا احترام گذاشت. این قضیه با نیتی بد و برای ضربه زدن به اعتبار مسی و باشگاه بود.

 

 

1568086

 

 

در مقابل این قضیه باید متحد و متمرکز باشیم. حواشی رسانه ای را باید به کناری گذاشت؛ هرچند که می دانم به سادگی میسر نخواهد بود. بدون مسی بارسا نمی تواند برای فتح همه جام ها بجنگد. این یک اصل ثابت شده است. به مسی احترام بگذارید چون برای فوتبال اسپانیا هم کارهای زیادی انجام داده است.»

 

احتمال جدایی مسی:« نمی دانم. باید فهمید که چطور این قرارداد به دست رسانه ها رسیده است. اگر کسی از داخل باشگاه قرارداد را به رسانه ها داده باشد، عمل بسیار بدی انجام داده و باید اخراج شود. در هر صورت نباید تمرکز مسی و تیم به هم بخورد.

خیلی ها دوست دارند به بارسا و مسی ضربه بزنند ولی ما باید کار خودمان را انجام دهیم. واقعا درک نمی کنم چرا می گویند مسی باعث مشکلات اقتصادی باشگاه است. او بارسا را به تیمی بزرگتر تبدیل کرده و باعث شده جام های فراوانی در 15 سال گذشته ببریم. چطور می توان اینها را فراموش کرد؟»

 

 

1568103

دیدگاه‌ها