کد خبر : 1734903 | 13 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: نمی‌توانم از بازیکنانم ناراضی باشم

تاتنهام با باخت 1-0 برابر برایتون بیش از پیش از کورس قهرمانی جا مانده است، اما سرمربی این تیم هنوز قادر است نکات مثبتی در بازی شاگردان خود ببیند.

مورینیو: نمی‌توانم از بازیکنانم ناراضی باشم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که پنجشنبه برابر لیورپول 3-0 شکست خورده بود، روز گذشته به برایتون هم باخت تا شاگران ژوزه مورینیو ظرف 72 ساعت دو شکست را در لیگ برتر تجربه کرده باشند.

هر چند مورینیو پس از شکست 1-0 برابر برایتون و رسیدن اختلاف تاتنهام با صدر جدول به 7 امتیاز، همچنان سر حال و راضی به نظر می رسید.

 

تاتنهام اکنون در جدول لیگ برتر ششم است و در 9 بازی قبلی خود تنها دو بار پیروز شده است و به نظر می رسد از فرم خوب ماه های پیش که آنها را تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی کرده بود، بسیار فاصله گرفته است.

 

مورینیو اما پس از شکست دیروز قادر بود تا همچنان به نیمه پر لیوان نگاه کند، هر چند از نمایش شاگردانش در دقایق اولیه بازی و تحت فشار حریف که منجر به گل خوردن در دقیقه 17 شد، راضی نبود.

 

1568126

 

مورینیو گفت: "ما بازی را خوب شروع نکردیم. همان اول بازی هم می توانستند بلافاصله گل بزنند. در نیمه اول احساس کردم که تیم احتمالا از گلی که دریافت کردیم خیلی ناراحت است.

انرژی نداشتیم. در 20 تا 35 دقیقه پایانی بچه ها تمام تلاش‌شان را کردند. ما نتوانستیم گل بزنیم و در عین حال به آنها شانس ضد حمله را دادیم.

 

در نیمه دوم بچه ها روحیه خیلی خوبی از خود نشان دادند و نشان دادند که از نتیجه راضی نیستند و تلاش کردند با ناراحتی گلی که در نیمه اول خوردیم بجنگند.

آنها سعی خود را کردند پس من هیچ چیز منفی نمی توانم راجع به بچه ها بگویم. بازی را با یک احساس خوب راجع به بازیکنانم ترک کردم چرا که آنها در نیمه دوم به شدت تلاش کردند.

 

ما همه چیز را امتحان کردیم اما آنها همه جوره دفاع کردند و یک مدافع دیگر هم به زمین آوردند و برای ما گل زدن ممکن نبود."

دیدگاه‌ها