کد خبر : 1734904 | 13 بهمن 1399 ساعت 09:34 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

گتوزو: من هر روز سلاخی می‌شوم

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی، می گوید با وجود اینکه هر روز با انتقادهای زیادی مواجه می شود اما احساس می کند که تیم پشتیبان او است.

گتوزو: من هر روز سلاخی می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی پس از شکست برابر هلاس ورونا توانست با یک بازی حساب شده پارما را 2-0 شکست دهد. سرمربی این تیم اما همچنان به آینده امیدوار نیست و به رغم برد شب گذشته معتقد است اگر در دو بازی بعدی برابر شکست بخورد، کارش در ناپولی تمام است.

 

گتوزو گفت: "من هرگز این تصور را نداشتم که این تیم دستورات من را دنبال نمی کند. کاملا برعکس. من این را به باشگاه هم نشان می دهم.

بازی برابر پارما هیچوقت آسان نیست. آنها همیشه با پرس سنگین می آیند. ما خوب بازی کردیم و من عملکرد تیم را دوست داشتم."

 

1568127

 

گتوزو راجع به شایعاتی که در رابطه با برکناری او از سمت سرمربی‌گری ناپولی در جریان است نیز صحبت کرد.

گتوزو افزود: "من هر روز سلاخی می شوم. انگار که ما از آخر دومیم. بعضی از این انتقادات متوجه بازیکنان است، اما من چیزهایی که روزنامه ها می نویسند را نمی خوانم.

ما این بازی را بردیم ولی اگر در دو بازی بعدی شکست بخوریم دوباره بحث خواهیم کرد."

 

گتوزو همچنین گفت با وجودی که از اوضاع در باشگاه راضی نیست اما همیشه با دی لورنتیس، رییس ناپولی، روابط خوبی داشته.

 

سرمربی ناپولی اضافه کرد: "ما همیشه رابطه خوبی داشته ایم، اما نمی توانم انکار کنم که در 15 تا 20 روز گذشته به خاطر اتفاقاتی که افتاد احساس ناامیدی کردم.

من آدم دو رویی نیستم. احترام زیادی بین ما وجود دارد. دی لورنتیس هرگز نگذاشته که من از چیزی بی خبر بمانم. من کارمند او هستم. از او باکایوکو را خواستم و او باکایوکو را به من داد. احترام زیادی بین ما وجود دارد.

اما این اوضاع به نظر من بد مدیریت شده است. من به خودم اجازه نمی دهم که با دیگر تیم ها مذاکره کنم. به من پیشنهاداتی شده اما من برای صحبت نرفته ام.

 

از رفتن به سر بعضی قرارها طفره رفتم، خودم را به کسی معرفی نکردم، چون من اینطور آدم روراستی هستم."

 

دیدگاه‌ها