کد خبر : 1734933 | 13 بهمن 1399 ساعت 11:26 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

انگار گرت بیل از نیمکت‌نشینی راضی است

گرام سونس، اسطوره لیورپول و کارشناس فوتبال، معتقد است که گرت بیل باید به دقایق کمی که فرصت برای بازی به او می رسد، اعتراض کند، اما به نظر می رسد که از نیمکت نشینی راضی است.

انگار گرت بیل از نیمکت‌نشینی راضی است

به گزارش "ورزش سه"، به رغم یک نمایش ضعیف دیگر در شکست 1-0 تاتنهام برابر برایتون که به تعویض بیل منجر شد، گرم سونس معتقد است که گرت بیل باید به دقایق کمی که مورینیو در تاتنهام به او بازی می دهد اعتراض کند.

 

در غیاب هری کین مصدوم، روز گذشته گرت بیل از ابتدا در ترکیب تاتنهام برابر برایتون حاضر بود، اما پس از نمایشی ضعیف و بی اثر تعویض شد و به نیمکت بازگشت. با این وجود سونس معتقد است که بیل باید آشکارا و صریح به نیمکت نشینی در تاتنهام اعتراض کند.

 

1568171

 

سونس گفت: "من به او نگاه می کنم؛ یک بازیکن در کلاس جهانی، او به باشگاهی بازگشته که پیشتر اعتراف کرده بود بسیار دوست دارد، اما به نظر می رسد که از نشستن روی نیمکت راضی و خوشحال است!

اگر از این موضوع خوشحال نیست، باید صدایش را بلند کرده و اعتراض کند. این همان چیزی است که او در رئال مادرید هم به آن متهم بود. بگذار هواداران تاتنهام بدانند که تو از این وضع راضی نیستی و به اندازه کافی به تو بازی نمی رسد.

 

این آدم یک استعداد واقعی در کلاس جهانی بود، هر چند ما نمی دانیم هنوز هم هست یا نه چون به اندازه کافی بازی از او ندیده ایم. در 31 سالگی این سال ها باید سال های اوج او باشند.

من بهترین فوتبال خود را در 31 سالگی بازی کردم. با بازگشت به جایی که بسیار در آن محبوب است، اینها باید بهترین سال های او باشند. در طول بازی ها وقتی تعویض می شود دوربین او را نشان می دهد. او اصلا از اینکه یکی از بازیکنانی نیست که تا پایان بازی در زمین حاضرند، ناراحت نیست!"

 

1568175

 

پس از اینکه مورینیو گفت بیل باید خودش را ثابت کند، سونس حالا معتقد است که گرت بیل باید عصبانیت سرمربی را به جان بخرد و با اعتراض خواستار دقایقی بیشتری فرصت بازی در زمین شود.

 

سونس اضافه کرد: "مشاوران بیل اکنون باید به فکر او باشند. نه اگر او بعضی از عزیزکرده ها را در رختکن ناراحت کند. برای من ناراحت کردن آنها مهم نیست و مطمئنا به رنجاندن سرمربی هم اهمیتی نمی دهم، سرمربی کسی است که تو را انتخاب نمی کند.

من می خواهم مردم بدانند که گرت بیل می خواهد برای تاتنهام بازی کند و به او اجازه نمی دهند. او روی فرم و آماده برای بازی است. اما روی نیمکت می نشیند.

اگر به اندازه کافی آماده است که روی نیمکت بنشیند، پس به اندازه کافی آماده هست که به او یک ساعت و نیم وقت بازی بدهند. او اکنون باید از خود محافظت کند چرا که ما داریم راجع به این موضوع حرف می زنیم."

دیدگاه‌ها