کد خبر : 1735005 | 13 بهمن 1399 ساعت 16:00 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

لاپورتا: برای مسی پیغام فرستادم؛ او می ماند

خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به دفاع از لیونل مسی در مقابل انتشار جزئیات قراردادش در نشریه ال موندو پرداخت.

لاپورتا: برای مسی پیغام فرستادم؛ او می ماند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از روز گذشته فضای ملتهبی را پشت سر می گذارد. جزئیات قرارداد لیونل مسی در ال موندو منتشر شده و به وی اتهام زده اند که به دلیل دریافت 555 میلیون یورو از سال 2017 تا پایان قراردادش کمک کرده بارسا در  شرایط اقتصادی وخیمی به سر ببرد.

بسیاری در ساعات گذشته از لیونل مسی دفاع کرده اند و مشکلات مالی باشگاه را به مدیریت افتضاح کادر ریاست قبلی متوجه دانسته اند. برخی معتقدند لیونل مسی با اتفاق اخیر دیگر قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 

 

1566196

 

 

خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا که ارتباط بسیار خوبی با مسی دارد، در واکنش به حواشی اخیر گفت:« دیروز برای مسی پیغام فرستادم و به وی گفتم که نگران نباشد و تمرکزش را روی این مساله نگذارد. به وی آرامش و اطمینان خاطر دادم و خودش هم می داند که اگر رئیس شوم، این اتفاقات دیگر رخ نخواهند داد.

این حس را دارم که مسی ماندنی است و قراردادش را تمدید می کند. مسی نیاز دارد تا مدیری بر سر کار بیاید که پروژه ورزشی درستی داشته باشد و می دانم که مشکلش پول نیست. او بارسا را دوست دارد و اینکه می گویند مسی بالاتر از رئیس باشگاه است، صحت ندارد.»

 

 

1568265

 

 

لاپورتا ادامه داد:« بیش از یک سوم درآمدهای بارسا به خاطر حضور لیونل مسی است. در تحقیقات ما این مهم ثابت شده است. مسی بارسا را ویران نکرده بلکه هیئت مدیره سابق که از 2015 سکان کار را در باشگاه در دست گرفت، با مدیریت بسیار بدش مسبب شرایط کنونی است. کسانی که باعث شدند نیمار سال 2017 بارسا را ترک کند. بازیکنی که همچون مسی باعث تزریق پول به باشگاه می شد.»

 

دیدگاه‌ها