کد خبر : 1735073 | 13 بهمن 1399 ساعت 19:45 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

راهیان کرمانشاه فصل آینده در لیگ یک؟

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از حضور تیم راهیان در فصل آینده لیگ دسته اول خبر داد.

راهیان کرمانشاه فصل آینده در لیگ یک؟

به گزارش "ورزش سه"، پنج سال است که از سقوط تیم راهیان کرمانشاه از لیگ یک فوتبال ایران می‌گذرد، اما هنوز به طور رسمی درباره شکایات مالک این باشگاه و آرای دادگاه‌های تهران و کرمانشاه مبنی بر حقانیت تیم راهیان کرمانشاه یعنی حضور این تیم در لیگ دسته اول و پرداخت غرامت، از سوی فدراسیون فوتبال ایران اظهار نظری نشده و حالا شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که مسؤولان تیم راهیان کرمانشاه و تعدادی از مدیران این استان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع شده‌اند.

 

شهریار حیدری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در این باره گفت: فدراسیون فوتبال مکلف به اجرای حکم مراجع قضایی است و مجمع نمایندگان استان با مخالفین اجرای حکم بازگشت راهیان برخورد خواهد کرد. پروسه بازگشت راهیان به رقابت‌های لیگ دسته اول به‌صورت قانونی طی و در نهایت رای به نفع این تیم صادر شده است؛ بنابراین حکم مراجع قضایی باید اجرا شود. هر شخصی حتی رئیس فدراسیون فوتبال با اجرای این حکم مخالفت کند قطعا دستگاه قضا با وی برخورد خواهد کرد و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز در مسیر تسریع اجرای حکم و مقابله با مخالفین آن، گام بر می‌دارد.

 

همچنین سلمان کریمی، مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه درباره پیگیری این پرونده ضمن قدردانی از دستگاه قضا گفت: روز نخست که پرونده را پیگیری کردم ایمان داشتم که با استقلال دستگاه قضا، حق به حقدار خواهد رسید و قضات برجسته حق طبیعی مردم کرمانشاه را دوباره به آنها برگرداندند. قطعا راهیان در فصل آینده لیگ دسته اول حضور خواهد داشت و فدراسیون نیز باید چاره ای برای آن بیندیشد.

 

او درباره موجود بودن این تیم گفت: ما کار را از صفر شروع می کنیم  چون تیمی وجود ندارد؛ به همین خاطر از لیگ‌های معتبر بازیکن جذب خواهیم کرد. به نظرم اگر مجموعه استان کمک کنند تا یک تیم مدعی را جمع‌آوری کنیم بدون شک مثل سال اول تشکیل تیم شیرین فراز که به لیگ برتر صعود کرد دوباره می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

 

کریمی درباره تبعیت فدراسیون فوتبال در اجرای حکم مراجع قضایی، گفت: اگر رئیس فدراسیون با این حکم مخالفت کند، قطعا با برخورد دستگاه قضا مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها