کد خبر : 1735216 | 14 بهمن 1399 ساعت 16:22 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

رونالد کومان:

چه پوچ و بیهوده؛ 4 روز است از مسی حرف می زنید

رونالد کومان سرمربی بارسا از اینکه در روزهای اخیر همه صحبت ها از قرارداد لیونل مسی است، ابراز نارضایتی کرد.

چه پوچ و بیهوده؛ 4 روز است از مسی حرف می زنید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری باید به مصاف گرانادا برود. دیداری که برای بارسا حساسیت فراوانی دارد. کوپا دل ری شاید تنها شانس بارسا برای فتح جام در فصل 21-2020 باشد.

این بازی در حالی برگزار می شود که بارسلونا به دلیل افشای قرارداد لیونل مسی روزهایی پرتنش را پشت سر می گذارد.

 

 

1568120

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« در لالیگا گرانادا را پرگل شکست دادیم ولی بازی فردا کاملا متفاوت خواهد بود. بازی در جام حذفی را هرگز نمی توان با یک بازی لیگ مقایسه کرد. هر دو تیم از لحاظ فیزیکی شاید خسته باشند به خصوص ما که هفته هاست سه روز یک بازی می کنیم. برخی مواقع این باعث می شود نتوانیم نمایش مورد انتظار را داشته باشیم. برای پیروزی در بازی فردا باید همه تمرکزمان را در زمین بگذاریم.»

 

اتمام انتقالات زمستانی:« همانطور که پیش از این گفتم، تودیبو جایی در ایده هایم نداشت و به او کمک کردیم از بنفیکا جدا شده و به نیس برود. او باید به تیمی می رفت که بازی کند و برایش خوشحالم. ما هم خریدی نداشتیم و خیلی از باشگاه های بزرگ هم ترجیح دادند پول هزینه نکنند. کرونا وضعیت اقتصادی همه باشگاه ها را تحت تاثیر قرار داده است.»

 

 

1568479

 

 

افشای قرارداد مسی:« واقعا بیهوده است که 4 روز تمام در مورد این قضیه صحبت می شود. واکنش مسی و باشگاه همانی بود که دوست داشتم. باید حواشی رسانه ای را به کنار گذاشت و روی فوتبال تمرکز کرد.»

 

تاثیر بد بی رئیس بودن بارسا در انتشار اخبار تنش زا:« برای بارسا این وضعیت دشوار است و برایم مهم نیست که سخنگوی باشگاه در این موقعیت باشم. من مربی هستم و می دانم که اگر در زمین خوب نتیجه بگیریم، خیلی از مشکلات خود به خود حل خواهند شد. بارسا البته که به یک رئیس نیاز دارد تا همه چیز را سازماندهی کند.»

 

دیدگاه‌ها