کد خبر : 1735246 | 14 بهمن 1399 ساعت 19:17 | 31.1K بازدید | 3 دیدگاه

صدرنشینی فنرباغچه با گلزنی تیام و حضور اوزیل (عکس)

تیم فنرباغچه با گلزنی مامه تیام مهاجم سابق استقلال به پیروزی رسید و مسوت اوزیل نیز برای این تیم به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و سوم رقابت های سوپر لیگ ترکیه، عصر امروز تیم های هاتای اسپور و فنرباغچه در استادیوم هاتای آتاتورک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری تیم فنرباغچه به پایان رسیدند تا آنها صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

 

1568521

 


در این دیدار، در دقیقه 26، پس از یک ضربه ارسالی به روی دروازه هاتای اسپور، مامه تیام مهاجم سنگالی فنرباغچه صاحب یک موقعیت شد که با یک ضربه سر موفق شد دروازه حریف را باز کند و فنرباغچه با یک گل از میزبان خود پیش افتاد که این نتیجه تا پایان نیمه نخست نیز باقی ماند.

 

 

1568523

 


در نیمه دوم و در دقیقه 77، مامه تیام زننده گل نخست بازی تعویض شد و جایش را به مسوت اوزیل ستاره سابق آرسنال و رئال مادرید داد تا این بازیکن آلمانی برای نخستین بار با پیراهن فنرباغچه به میدان برود.

 

1568522

 


حضور اوزیل برای تیمش خوش یمن بود و آنها دقایق بعد پس از فشار روی دروازه میزبان به گل رسیدند. اشتباه مدافعین هاتای اسپور در دقیقه 88 کار دست این تیم داد و جان کلود بیولینگ مدافع این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا فنرباغچه با 2 گل از حریف پیش بیفتد.

 

 

1568519


تلاش های تیم میزبان در ثانیه های پایانی نتیجه داد و آرون بوپندزا مهاجم اهل گابن هاتای اسپور موفق شد یکی از دو گل را جبران کند ولی آنها فرصت دیگری برای جبران نتیجه نداشتند و در نهایت فنرباغچه به لطف گلزنی مامه تیام مهاجم سابق استقلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.


فنرباغچه که برای نخستین بار از اوزیل نیز در این دیدار رونمایی کرد، به لطف شکست دو روز پیش بشیکتاش، با 48 امتیاز صدرنشین باقی ماند و بشیکتاشی ها نیز با یک بازی کمتر و 44 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

 

 

1568520

دیدگاه‌ها