کد خبر : 1735284 | 14 بهمن 1399 ساعت 23:26 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

ولوز 2 - 1 آرسنال؛ کمدی- تراژدی توپچی ها

ولورهمپتون در دیداری تماشایی 1-2 موفق به غلبه بر آرسنال شد.

ولوز 2 - 1 آرسنال؛ کمدی- تراژدی توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در این دیدار خیلی زود به گل رسید و موقعیت های دیگری هم داشت، اما اخراج داوید لوییز و در ادامه برند لنو شرایط را دشوار کرد و در نهایت ولورهمپتون موفق به غلبه بر آرسنال شد.

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم می توانست روی پاس توماس پارتی و ضربه بوکایو ساکا در مقابل دروازه به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت فوق العاده از دست رفت.

 

دقایقی بعد و روی پاس به بیرون سدریک سوارس بود که بوکایو ساکا باز هم صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه او توسط روی پاتریسیو مهار شد.

 

در دقیقه 25 و روی حرکت اسمیت راو بود که نیکلاس په په فرصت داشت گل اول ارسنال را به ثمر برساند، اما این بار نیز ضربه این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

1568554

 

اما در دقیقه 33 بود که نیکلاس په په بعد از یک و دو با الکساندر لاکازت و گذر از سد نلسون سمدو و نوس، به زیبایی دروازه ولوز را باز کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

در لحظات پایانی نیمه اول داوید لوییز در موقعیتی تک به تک نتو را متوقف کرد تا با کارت قرمز داور مواجه شده و ولوز صاحب یک ضربه پنالتی شد. روبن نوس این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا آرسنال با قبول نتیجه 1-1 و البته 10 نفره راهی رختکن شود.

 

1568552

 

1568553

 

اما ولوز در همان ابتدای نیمه دوم به گل رسید. ژائو موتینیو پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه فوق العاده از فاصله ای بسیار زیاد موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

در ادامه و در دقیقه 70 بود که ویلیام خوزه از بیرون محوطه با ضربه ای تماشایی دروازه توپچی ها را تهدید کرد، اما برند لنو با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد.

 

اما در دقیقه 72 بود برند لنو، دروازه بان آرسنال به علت استفاده از دست در بیرون محوطه جریمه هنگام دفع توپ از زمین بازی اخراج شد تا آرسنال 9 نفره بشود. در دقیقه 93 ضربه ویتینیا از درون محوطه از کنار دروازه ارسنال به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و ولورهمپتون موفق شد با نتیجه 1-2 آرسنال را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها