کد خبر : 1735309 | 15 بهمن 1399 ساعت 09:45 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: یووه از اشتباهات ساده‌لوحانه ما استفاده کرد

علی‌رغم شکست 2-1 اینتر برابر یووه در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا، سرمربی نرآتزوری معتقد است که تیمش کاملا بر حریف مسلط بود.

کونته: یووه از اشتباهات ساده‌لوحانه ما استفاده کرد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، پس از شکست برابر یوونتوس در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، معتقد است که شاگردانش  بر حریف مسلط بودند و تنها بهای دو اشتباه ساده لوحانه‌شان را با باخت پرداخت کردند.

 

شاگردان کونته در ابتدا با گلزنی لائوتارو مارتینز از حریف پیش افتادند اما بعد خطای پنالتی روی خوان کوادرادو را کریس رونالدو تبدیل به گل تساوی یووه کرد و دقایقی بعد در دقیقه 35 بازی دومین گل بیانکونری را نیز رونالدو به ثمر رساند تا نتیجه بازی کاملا برگردد.

 

1568620

 

 کونته پس از بازی گفت: "در واقع ما خودمان همه کارها را کردیم. یوونتوس بیشترین استفاده را از دو اشتباه ساده لوحانه ما کرد و گل هایش را به ثمر رساند. ما باید بیشتر بی رحم و موثر باشیم. ما فرصت های زیادی خلق کردیم و مجبوری از این فرصت ها مقابل تیمی مثل یوونتوس استفاده کنی.

 

نمایش ما عالی بود، فقط نتیجه بازی منفی بود. ما یووه را در چنگ داشتیم، واقعا ناامید کننده است چرا که لیاقت ما خیلی خیلی خیلی بیشتر از نتیجه پایانی بود.

یوونتوس به زحمت توانست فرصتی ایجاد کند و من اصلا یادم نمی آید سمیر هندانوویچ مجبور شده باشد توپی را بگیرد. اگر آن دو اشتباه را مرتکب نشده بودیم...

 

من به قضاوت همه احترام می گذارم، اما حقیقت این است که اگر ما این بازی را 2-0 برده بودیم، هیچکس شکایتی نداشت. نتیجه نهایی بازی چیزی است که قضاوت ها راجع به نمایش کلی ما را تحت تاثیر قرار می دهد."

دیدگاه‌ها