کد خبر : 1735335 | 15 بهمن 1399 ساعت 11:48 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

داوری بی خیال ریاست نمی شود؛ این قسمت شطرنج!

افشین داوری این بار برای ریاست فدراسیون شطرنج نام نویسی کرده؛ در حالی که سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری است.

داوری بی خیال ریاست نمی شود؛ این قسمت شطرنج!

به گزارش "ورزش سه"، افشین داوری، یکی از کارمندان وزارت ورزش به شمار می رود که در سال های اخیر حضور در فدراسیون های مختلفی را تجربه کرده. او با وجود یک دوره ریاست در دوومیدانی در یک دهه اخیر فقط توانسته سرپرست چند فدراسیون دیگر باشد و در انتخابات چند فدراسیون با شکست مواجه شده است. 


این مدیر ورزشی که تا چندی پیش مدیرکل امور باشگاهها در وزارت ورزش نیز به حساب می‌آمد، شاید رکورددار حضور در فدراسیون‌های مختلف باشد. او در حالی حکم سرپرستی فدراسیون دوچرخه سواری را مدتی قبل دریافت کرده که پیش از این در فدراسیون دوومیدانی به عنوان رییس و در سه فدراسیون بوکس، ناشنوایان و والیبال به عنوان سرپرست فعالیت کرده.


از سوی دیگر داوری در انتخابات 5 فدراسیون شرکت کرده که ناکام و دست خالی مجمع را ترک کرده است؛ کاراته، ژیمناستیک، والیبال، دوومیدانی و بوکس.


حالا در شرایطی که داوری به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری، مسئول برگزاری مجمع انتخاباتی است، در انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کرده است. 


فدراسیون شطرنج حدود 11 ماه است که با سرپرست اداره می شود و وزارت ورزش با ابطال ثبت نام های قبلی از نامزدها خواسته که بار دیگر در انتخابات ثبت نام کنند. 


باید دید افشین داوری این بار می تواند در انتخابات موفق عمل کند یا بازهم یک ناکامی دیگر در روز رای گیری در انتظار اوست.

دیدگاه‌ها