کد خبر : 1735359 | 15 بهمن 1399 ساعت 13:15 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف بین سرمربی و مدیران مارسی بالا گرفت؛

مارسی در آتش؛ استعفا می‌دهی؟ اخراجت می‌کنیم!

در پاسخ به استعفای آندرس ویاش بوآش، سرمربی مارسی، مدیران این باشگاه او را از سمتش اخراج کردند!

مارسی در آتش؛ استعفا می‌دهی؟ اخراجت می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی، تیم مارسی اعلام کرده است که ویاش بوآش را از کار برکنار خواهد کرد. سرمربی 43 ساله مارسی که بسیار از امضای قرارداد مابین باشگاه و اولیویه انتشام خشمگین بود، گفت که این توافق بدون رضایت او انجام شده و باشگاه پیش از امضای قرارداد با این بازیکن هیچ صحبت یا هماهنگی با او انجام نداده است.

 

باشگاه مارسی پس از کنفرانس جنجالی ویاش بوآش اعلام کرد که این مربی به دلیل اظهارات انتقادآمیز در مورد سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه فعلا محروم است و به نظر می رسد پس از طی کردن روال معمول، این سرمربی اخراج خواهد شد.

 

ویاش بوآش در  بهار سال 2020 نیز تهدید به استعفا کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که در مارسی بماند.

از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون نیز ویاش بوآش بارها و بارها از استعفا صحبت کرده بود و بالاخره روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی جنجالی سرمربی مارسی پس از اعتراضات خشمگینانه به امضای قرارداد با انشانته بدون اطلاع او، اعلام کرد که از سمت خود استعفا می دهد. او همچنین اضافه کرد که منتظر پاسخ مدیریت باشگاه مارسی است.

 

1568688

 

ویاش بوآش گفته بود که با اضافه شدن هافبک فرانسوی سلتیک، اولیویه انتشام، مخالف بوده و از طریق مطبوعات متوجه شده که باشگاه مارسی با این بازیکن قرارداد امضا کرده است. ویاش بوآش گفت: "این بازیکنی است که من به وضوح گفته بودم نمی خواهم. حرفه‌ای بودن من زیر سوال رفته و من نمی توانم چنین چیزی را بپذیرم."

 

ویاش بوآش اما در ادامه اضافه کرد که تا پاسخ مسئولان باشگاه مارسی به درخواست استعفای این سرمربی، همچنان به انجام وظایف خود در قبال تیم ادامه خواهد داد و روی بازی چهارشنبه مارسی با لنس تمرکز خواهد کرد.

 

1568687

 

انتظاری که دیری نپایید؛ عصر دیروز سخنگوی باشگاه مارسی در کنفراسی مطبوعاتی با اعلام تعلیق سرمربی این تیم گفت: "گرفتن این تصمیم پیشگیرانه و احتیاطی با توجه به اقدامات تکرارشونده و رفتارهای اخیر که به باشگاه المپیک مارسی و کارکنان آن آسیب جدی وارد می کند، ناگزیر بود.

اظهارات امروز ویاش بوآش در رابطه با پابلو لانگوریا، مدیر ورزشی این باشگاه، به هیچ وجه قابل قبول نیست. دستاوردهای استثنایی لانگوریا نباید مورد تردید قرار بگیرد بلکه کاملا برعکس، عملکرد او در این پنجره نقل و انتقالاتی که تحت تاثیر بحران هایی غیرقابل پیشبینی قرار گرفته بودف، با استقبال همه مواجه شد.

پس از طی شدن روال انضباطی معمول، علیه ویاش بوآش اقدامات تنبیهی لازم صورت خواهد گرفت. "

 

مارسی فصل پیش با هدایت ویاش بوآش در رده دوم به کار خود در لیگ فرانسه پایان داد، این فصل اما پس از مشکلاتی که داشت اکنون در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها