کد خبر : 1735363 | 15 بهمن 1399 ساعت 13:37 | 74.2K بازدید | 2 دیدگاه

الهامی: امیدوارم خدا به مادرش هدیه بدهد

ماجرای اشک های علی انصاریان در دربی

ساکت الهامی مربی سابق استقلال که در زمان سرمربیگری مرفاوی دستیار او بود، در خصوص اشک های انصاریان در دربی صحبت هایی را مطرح کرده است.

ماجرای اشک های علی انصاریان در دربی

به گزارش "ورزش سه"، علی انصاریان پیشکسوت استقلال و پرسپولیس روزهای سختی را در بیمارستان فرهیختگان می گذراند و مردم برای سلامتی او دست به دعا هستند. ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور که در زمان حضور علی انصاریان در استقلال دستیار صمد مرفاوی بود، درخصوص خاطراتش از آن دوران، صحبت هایی را مطرح کرده است.


الهامی درباره نخستین حضورش در جمع آبی پوشان و سختی های کار با ستارگان تیم به خبرنگار ورزش سه گفت: اولین روزی که به استقلال رفتم، آقای مرفاوی سرمربی تیم بود. محل تمرین تیم در زمین مرغوبکار بود. بازیکنانی مانند علیرضا منصوریان، محمود فکری، فرهاد مجیدی، محمد نوازی و... عضو تیم بودند. علی انصاریان هم در آن زمان در استقلال بود. زمانیکه انصاریان در بانک ملی حضور داشت، یک دوره به همدیگر کار کرده بودیم.


وی گفت: آقایان اقبالی و بهمنی بدنساز تیم بودند، حمید بابازاده و رضا حسن زاده کمک های تیم بودند. من به انصاریان گفتم این افراد همگی برای خودشان یلی هستند. تو را به خدا به من کمک کن. انصاریان پاسخ داد من شنیدم از لحاظ فنی خیلی خوب هستی. نگران نباش و  پشتت هستم.


الهامی ادامه داد: بعد از یک هفته عازم اردوی کیش شدیم. انصاریان به همراه علیرضا منصوریان و یکی دیگر از بازیکنان سراغ صمد مرفاوی رفتند و گفتند که تمرینات من بهتر و به روز تر است و اجازه بدهید او تیم را تمرین بدهد. در آن سالی که عضو استقلال بود، خیلی به من کمک کرد. ان شالله خداوند سلامتی علی انصاریان را به عنوان هدیه روز مادر، به مادرش بدهد.


الهامی با اشاره به خاطره ای از دربی استقلال و پرسپولیس و اشک های علی انصاریان در آن مسابقه، گفت: در آن زمان و بازی با پرسپولیس آقای قلعه نویی رئیس سازمان فوتبال تیم بود و صمد مرفاوی هم سرمربی تیم بود. بخاطر پرتاب اوت های علیزاده، تصمیم گرفتیم انصاریان را در پست مهاجم قرار دهیم تا یک سرزن داشته باشیم. وارد استادیوم که شدیم، علی انصاریان در حال گرم کردن بود که کل استادیوم او را تشویق کردند.


او ادامه داد: حتی پرسپولیسی ها نیز او را صدا زدند و انصاریان به سمت جایگاه آنها رفت. بعد از لحظاتی دیدم که علی در حال گریه کردن است و به من گفت من نمی توانم در دربی بازی کنم. تمام خاطراتم با پرسپولیس است. در آن دیدار، دقیقه 60 انصاریان را تعویض کردیم چون در پست مهاجم بود و شاید حتی 2 بار نیز توپ به پایش نخورد. ما آن بازی را دو بر یک باختیم. مرحوم اولادی و معدنچی برای پرسپولیس گل زدند و امیرحسین صادقی نیز گل استقلال را به ثمر رساند.


ساکت الهامی در پایان گفت: برای سلامتی علی انصاریان دعا می کنم. مردم نیز برای بهبودی حال او دعا کنند. ان شالله خداوند با سلامتی او، این کادو را به مادرش بدهد. انصاریان پسر بسیار خوبی است و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها